Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mooi he

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Mol schreef:
Sunnybunny schreef:Wat ik dus niet begrijp, is dat iemand die er geen ruimte voor heeft, er voor kiest om dit ras naar nederland te halen alleen maar omdat je er persé een moet hebben :roll: Iedereen roept wel van o maar Mol kan zo'n hond wel aan en dat geloof ik direct maar wat moet zo'n beest in godsnaam in een rijtjeshuis????
wat denk je nou zelf :denken: als ik hier wel 7 honden kan huizen dat ik dan geen CAO kan hebben beetje raare redeneering

mol :8):
Nou aangezien jij net als iedereen wel eens foto's laat zien, heb ik met eigen ogen kunnen zien dat het behoorlijk aan de krappe kant is ja :denken:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Sunnybunny schreef:
Mol schreef:
Sunnybunny schreef:Wat ik dus niet begrijp, is dat iemand die er geen ruimte voor heeft, er voor kiest om dit ras naar nederland te halen alleen maar omdat je er persé een moet hebben :roll: Iedereen roept wel van o maar Mol kan zo'n hond wel aan en dat geloof ik direct maar wat moet zo'n beest in godsnaam in een rijtjeshuis????
wat denk je nou zelf :denken: als ik hier wel 7 honden kan huizen dat ik dan geen CAO kan hebben beetje raare redeneering

Nou aangezien jij net als iedereen wel eens foto's laat zien, heb ik met eigen ogen kunnen zien dat het behoorlijk aan de krappe kant is ja :denken:
Foto's zeggen niks, ik ben er vaak geweest en Mol heeft ruimte zat, en zowiezo nog eens zat ruimte waar hij met zijn hondjes naartoe kan om lekker te wandelen.

Je werkt toch niet voor de raad van beheer ofzo?
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Sunnybunny schreef:
Mol schreef:

als mensen hier advies komen vragen om een hond aan te schaffen en zeggen dat ze klein wonen, wordt er gezegt dat t huis niet groot hoeft te zijn, maar de hond gewoon voldoende beweging moet hebben.
waarom zou dat niet voor mol gelden?
janine77
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door janine77 »

in principe is de cao geen hond voor in een rijtjeshuis,ook vanwege het feit dat ze best behoorlijk blaffen :mrgreen: ook is het niet echt een geschikte hond voor in de kennel,maar het is natuurlijk niet onmogenlijk,ligt ook wel aan het karakter van de hond,en aan het verstand van de baas!
Zelf ben ik al jaren weg van de cao,maar neem er geen een,omdat ik gewoon niet de ruimte ervoor heb en in een rijtjes huis woon :jank:
Maar :mrgreen: binnekort zetten we ons huis te koop :ok: :ok: :ok: en gaan we verhuizen naar drenthe :wink: we hebben al wat op het oog,maarja eerst dit huis verkopen,we willen minimaal 2000 vierkante meter grond,het huis wat we op het oog hebben heeft over de 4000 vierkante meter grond :ok: ja en dan,dan kan eindelijk mijn wens in vervulling gaan,het zal bij ons gewoon een huishond gaan worden,maar ik probeer het zo natuurlijk mogenlijk te maken,het terrein word zijn terrein,daar kan hij vrij op lopen,en bewaken,een kudde schapen gaat het niet worden ben ik bang :mrgreen: hij zal het met wat kippen moeten doen :ok:
Maar verder zal hij gewoon bij het gezin horen,en gewoon toegang hebben tot de woning,en lekker binnen mogen!
Maar dat gaat zeker nog wel een jaar duren voor alles rond is,en gesetteld,en dan ga ik weer eens goed nadenken,of ik deze hond een zo goed mogenlijk leven kan geven!
Boelie
Actief

Ongelezen bericht door Boelie »

Ik vind het prachtige honden!
Heel erg imposant!
Ik vraag me wel af hoe ze eruit zien met staart...

Mol lijkt me iemand met genoeg gezond verstand en ik geloof niet dat hij een hond zal aanschaffen als hij weet dat de hond te weinig ruimte zou hebben.

Ik vraag me af of de mensen die hier commentaar op hebben al eens bij Mol thuis geweest zijn... waarschijnlijk niet. Waarom dan toch gelijk je oordeel klaar hebben :denken:
Laatst gewijzigd door Boelie op 09 jun 2005 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, dus wat dat betreft, doe ik dus ook gewoon geen uitspraken. De persoon Patrick weet denk ik wel waar hij mee bezig is hoor. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Tarz »

Mol schreef:Afbeelding

deze vind ik echt mooi

Ik ook!
Ga me niet uitlachen hoor, maar ik vind hem een beetje Dogo-achtig.
Mooi ras trouwens, erg indrukwekkend.
Zelf zou ik dit ras nooit kunnen hebben, dat durf ik niet aan. Ik vind een Argentijnse Dog wel pittig genoeg.
Maar als jij denkt dat je zo'n hond een goed leven kan bieden moet je het gewoon doen toch?
Als ik had moeten luisteren naar al die mensen die zeiden dat ik geen Argentijn in huis moest nemen..... :piew:
Groetjes Rob
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”