in principe is de cao geen hond voor in een rijtjeshuis,ook vanwege het feit dat ze best behoorlijk blaffen

ook is het niet echt een geschikte hond voor in de kennel,maar het is natuurlijk niet onmogenlijk,ligt ook wel aan het karakter van de hond,en aan het verstand van de baas!
Zelf ben ik al jaren weg van de cao,maar neem er geen een,omdat ik gewoon niet de ruimte ervoor heb en in een rijtjes huis woon
Maar

binnekort zetten we ons huis te koop

en gaan we verhuizen naar drenthe

we hebben al wat op het oog,maarja eerst dit huis verkopen,we willen minimaal 2000 vierkante meter grond,het huis wat we op het oog hebben heeft over de 4000 vierkante meter grond

ja en dan,dan kan eindelijk mijn wens in vervulling gaan,het zal bij ons gewoon een huishond gaan worden,maar ik probeer het zo natuurlijk mogenlijk te maken,het terrein word zijn terrein,daar kan hij vrij op lopen,en bewaken,een kudde schapen gaat het niet worden ben ik bang

hij zal het met wat kippen moeten doen
Maar verder zal hij gewoon bij het gezin horen,en gewoon toegang hebben tot de woning,en lekker binnen mogen!
Maar dat gaat zeker nog wel een jaar duren voor alles rond is,en gesetteld,en dan ga ik weer eens goed nadenken,of ik deze hond een zo goed mogenlijk leven kan geven!