Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Roos?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Moos schreef:
Zoek stok! schreef:Ben afgelopen maandag naar de da geweest. Het zijn geen 'beessies' maar hij vond z'n vacht er niet goed uit zien. Ik heb een flesje met extra voedingsstoffen gekregen die ik door z'n eten moet doen.

Verder waren z'n oren ook nog steeds niet over, dus weer een tube zalf gekregen.

Nu maar hopen dat Dier en Zorg Bram nog wil hebben :-) Het is trouwens niet zo gek dat een verzekering een dier niet meer wil 'hebben' als hij ziek is geweest. Bij mensen werkt het hetzelfde namelijk. Heb je medicijnen of ben je ziek geweest? Dan wil een particuliere verzekering je alleen maar tegen een enorm hoog tarief (daar zijn ze toe verplicht).
Da's ook sneu dat zijn oren nog steeds niet over zijn. Krijgt ie weer zo'n vet zalf-koppie.

En inderdaad, het is opzich wel logisch dat ze Moos bijv. niet meer wilde hebben als je erover nadenkt. Alleen is het toch raar als je een brief thuis krijgt dat jouw allerliefste hond niet geaccepteerd wordt :mrgreen: :wink:
Haha, ja da's niet leuk. De mooiste en liefste hond van de wereld!

Ik baal er idd van. Had hij net van die prachtige haartjes op z'n oren, zijn ze nu weer vettig.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Kan me voorstellen dat je daarvan baalt ja. Ook omdat je toch ervanuit ging dat het over was, en Bram nu weer van die nare zalf moet hebben.

Zat er echt nog mijt, of waren ze gewoon nog wat vies?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Moos schreef:Kan me voorstellen dat je daarvan baalt ja. Ook omdat je toch ervanuit ging dat het over was, en Bram nu weer van die nare zalf moet hebben.

Nee geen mijt meer, maar er zat nog steeds een rand 'viezigheid'. Als we met z'n tweeen op de grond gaan zitten, sprint hij al weg. Hij weet dat het dan oren time is. Zieltje.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Zoek stok! schreef:
Moos schreef:Kan me voorstellen dat je daarvan baalt ja. Ook omdat je toch ervanuit ging dat het over was, en Bram nu weer van die nare zalf moet hebben.

Nee geen mijt meer, maar er zat nog steeds een rand 'viezigheid'. Als we met z'n tweeen op de grond gaan zitten, sprint hij al weg. Hij weet dat het dan oren time is. Zieltje.
Ach, arme jongen.

Maar iig is de mijt wel weg; dat is tenminste iets :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”