Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mooi he
Moderator: moderatorteam
- linda
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- kelly 1981
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
MARC_S schreef:
Kijk, je kent me niet en ik neem je je domheid in deze ook totaal niet kwalijk. Maargoed, even speciaal voor jou: Als er ook maar 1 reden is waarom zo´n hondje een kans zou hebben op een rotleven bij mij dan komt het hele hondje nooit. Je denkt toch niet dat ik naar MIJN hond kan kijken en zien dat ze de hele dag tekort komt en dood ongelukkig is?
Als zoiets kan en ik zoiets ga doen dan is totaal duidelijk dat ik zeker weet dat de hond krijgt wat hij nodig heeft.Succes om zoiets bij zulke honden te kunnen realiseren.
jahoor, laat mij lekker dom zijn.
waar t mij om gaat en wat jij natuurlijk weer niet lees ookal heb ik het duidelijk neergezet, maar speciaal voor jou dan:
ik hoop alleen dat vrijwel niemand dit soort honden gaat onthemen en hier naar ons kikkerlandje gaat verschepen
dat hoop ik nou voor die junglehonden.
laat die dieren lekker in de jungle zitten of waar dan ook.
zie echt het nut er niet van in om ze hierheen te halen. waarom zou je willen weten of ze zich wel of niet goed kunnen aanpassen.
dan krijg je echte gekken die ze er ook vandaan plukken om ze te verhandelen.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
ik ga dit ras niet fokken daar is het het land niet voor, ik wil er gewoon 1 hebben simpel zat. en dan nog moet ik dat voor me zelf weten wat ik met me bullen doetWil de hond schreef:Dit zijn toch geen honden voor het kleine dichtbevolkte Nederlandje, waarom ga je niet lekker in Rusland wonen?
Waar ga je trouwens met je Bullen naar toe Mol, als de fok van deze beesten een beetje begint te lopen?
hoezo had je intresse dan mag je je knip wel trekken.
mol

- little-wolf
- Zeer actief
Wil de hond schreef:Dom is voor jou niet de goede omschrijving.little-wolf schreef:jahoor, laat mij lekker dom zijn.
Ik vind je net een kip zonder kop, die denkt dat haar ingewanden haar hersens zijn.
hebben we spuit 11 ook weer

Laatst gewijzigd door little-wolf op 07 jun 2005 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- little-wolf
- Zeer actief
dat je nog verantwoording aflegt aan zo'n stumper.Mol schreef:ik ga dit ras niet fokken daar is het het land niet voor, ik wil er gewoon 1 hebben simpel zat. en dan nog moet ik dat voor me zelf weten wat ik met me bullen doetWil de hond schreef:Dit zijn toch geen honden voor het kleine dichtbevolkte Nederlandje, waarom ga je niet lekker in Rusland wonen?
Waar ga je trouwens met je Bullen naar toe Mol, als de fok van deze beesten een beetje begint te lopen?
hoezo had je intresse dan mag je je knip wel trekken.
mol

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Op marktplaats.....MARC_S schreef:Mooie hond, ik hoop alleen dat vrijwel niemand dit soort honden gaat onthemen en hier naar ons kikkerlandje gaat verschepen om ze of als mislukte huishond of als sneue kennelhond gaat houden. Totaal ongeschikt maar natuurlijk wel enorm stoer, maargoed, het beest moet 12 jaar gelukkig gehouden worden, sterkte voor de nieuwe baasjes.
Aangeboden: Centraal Aziatische Owcharka
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Wij zijn van plan om een nestje te fokken met onze Centraal Aziatische Owcharka Samsara Czegzuga.
De C.A.O. is een grote, iets rechthoekige herdershond met een goedmoedig karakter, maar een groot waakinstinct.
Bent u geinteresseerd in dit in Nederland zeldzame ras kijk dan op www.chantal-arabians.nl
Foto's:
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind dat die Sammy er veel minder goed uitziet als haar kampioensouders.
Als ik me niet vergis heb ik haar zelfs op de Braboshow in Antwerpen gezien, en het viel me op dat ze heel nauw was vanachter. Voor de rest ook heel hoog en iel (zie je ook wel op die foto).
Als ik me niet vergis heb ik haar zelfs op de Braboshow in Antwerpen gezien, en het viel me op dat ze heel nauw was vanachter. Voor de rest ook heel hoog en iel (zie je ook wel op die foto).
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik heb deze hond niet op show gezien, maar als ik zie hoe ze op de foto staat kan ik mij zeker voorstellen wat jij hier zegt. Vind haar totaal niet in verhouding tonen. Heel hoog op de benen, smal, neiging naar Frans staan en ze lijkt ook overbouwd.johan1969 schreef:Ik vind dat die Sammy er veel minder goed uitziet als haar kampioensouders.
Dan ken ik de rasstandaard dus niet, maar vergelijk haar met foto's die ik tot nu toe heb gezien.
Mol zal er vast meer over kunnen zeggen.

- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
tja je heb meerdere type in dit ras je heb de smal hoog benige honden meer uit de kanten van turkistan en dan meer het type waar ik op val dat wat ik hier boven heb neer gezet en in het vorige topic die echt uit rusland komen de zware beer type en standaard type, de hond op die site heeft zoals ze het nomen een paarden type bouw met paarden hoofd lang en dun.Branka schreef:Ik heb deze hond niet op show gezien, maar als ik zie hoe ze op de foto staat kan ik mij zeker voorstellen wat jij hier zegt. Vind haar totaal niet in verhouding tonen. Heel hoog op de benen, smal, neiging naar Frans staan en ze lijkt ook overbouwd.johan1969 schreef:Ik vind dat die Sammy er veel minder goed uitziet als haar kampioensouders.
Dan ken ik de rasstandaard dus niet, maar vergelijk haar met foto's die ik tot nu toe heb gezien.
Mol zal er vast meer over kunnen zeggen.

de hond hier boven heeft meer het brick type zoals hier onder

en dan heb je nog het hele zware type het beer type

mol

- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij exotische rassen waar er maar een paar exemplaren van rondlopen in Nederland (of Belgie), loop je natuurlijk het risico dat er met elke teef gefokt wordt, zelfs al is ze van mindere kwaliteit.
Vooral omdat het veel opbrengt.
Ik denk dat maar weinig keurmeesters hier ook verstand hebben van die rassen en dat veel kampioenen die titel niet echt waard zijn, maar hoe gaat dat als er altijd maar een paar in de ring staan.
Vooral omdat het veel opbrengt.
Ik denk dat maar weinig keurmeesters hier ook verstand hebben van die rassen en dat veel kampioenen die titel niet echt waard zijn, maar hoe gaat dat als er altijd maar een paar in de ring staan.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik vind deze Sammy echt niet mooi. Nee, dan vind ik CAO's in eerdere topics mooier hoor, Patrick.
Heb je trouwens al een keuze kunnen maken, van welke van de 3 reuen die je toen op het oog had, je graag een pup wilt?
Nee hoor, ben helemaal niet nieuwsgierig.
Heb je trouwens al een keuze kunnen maken, van welke van de 3 reuen die je toen op het oog had, je graag een pup wilt?

Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Mol
- Zeer actief
ja wel maar moeten het verders nog eens worden, maar alles op zijn tijdJoy C schreef:Ik vind deze Sammy echt niet mooi. Nee, dan vind ik CAO's in eerdere topics mooier hoor, Patrick.
Heb je trouwens al een keuze kunnen maken, van welke van de 3 reuen die je toen op het oog had, je graag een pup wilt?![]()

mol

- Joy C
- Zeer actief
Je mag me ook PB'en hoor.Mol schreef:ja wel maar moeten het verders nog eens worden, maar alles op zijn tijdJoy C schreef:Ik vind deze Sammy echt niet mooi. Nee, dan vind ik CAO's in eerdere topics mooier hoor, Patrick.
Heb je trouwens al een keuze kunnen maken, van welke van de 3 reuen die je toen op het oog had, je graag een pup wilt?![]()
Nee hoor, ben helemaal niet nieuwsgierig.![]()
mol

Groetjes Joyce

- *Linda*
- Zeer actief
Hé, die woont bij mij in de buurt en heb ik die honden dus wel eens gezien, wist niet eens wat het warenBas Rouge schreef:Op marktplaats.....MARC_S schreef:Mooie hond, ik hoop alleen dat vrijwel niemand dit soort honden gaat onthemen en hier naar ons kikkerlandje gaat verschepen om ze of als mislukte huishond of als sneue kennelhond gaat houden. Totaal ongeschikt maar natuurlijk wel enorm stoer, maargoed, het beest moet 12 jaar gelukkig gehouden worden, sterkte voor de nieuwe baasjes.
Aangeboden: Centraal Aziatische Owcharka
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Wij zijn van plan om een nestje te fokken met onze Centraal Aziatische Owcharka Samsara Czegzuga.
De C.A.O. is een grote, iets rechthoekige herdershond met een goedmoedig karakter, maar een groot waakinstinct.
Bent u geinteresseerd in dit in Nederland zeldzame ras kijk dan op www.chantal-arabians.nl
Foto's:

-
- Vaste gebruiker
- Joy C
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Mol
- Zeer actief
- Joy C
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Joy C
- Zeer actief
Ja, maar op deze foto is het echt goed te zien. Geweldig gewoon!Mol schreef:dat zeg ik toch, ze kunnen zo groot als een shetlandpony wordenJoy C schreef:janine77 schreef:ach ik zou best onder de indruk zijn als ik zo thuiskom![]()
![]()
zo groot?
mol
Groetjes Joyce

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque