Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Imposante hond, vind de kop vooral erg sprekend. Straalt een stuk adel af. Heb ze ondertussen een keer in het eggie gezien en moet eerlijk zeggen dat het mijn ras niet is. Vond er een flinke afstandelijkheid vanaf stralen. Zal vast bij het ras horen.
Maar ik vind die staarten van die CAO's zo gruwelijk gecoupeerd. Ook bij CC's zie je dat. Dan hangt er zo'n plukje haar aan.
Hou zo wie zo niet van couperen, maar goed dat is geloof ik al bekend
Mooie hond, ik hoop alleen dat vrijwel niemand dit soort honden gaat onthemen en hier naar ons kikkerlandje gaat verschepen om ze of als mislukte huishond of als sneue kennelhond gaat houden. Totaal ongeschikt maar natuurlijk wel enorm stoer, maargoed, het beest moet 12 jaar gelukkig gehouden worden, sterkte voor de nieuwe baasjes.
MARC_S schreef:Mooie hond, ik hoop alleen dat vrijwel niemand dit soort honden gaat onthemen en hier naar ons kikkerlandje gaat verschepen om ze of als mislukte huishond of als sneue kennelhond gaat houden. Totaal ongeschikt maar natuurlijk wel enorm stoer, maargoed, het beest moet 12 jaar gelukkig gehouden worden, sterkte voor de nieuwe baasjes.
het is zeker geen hond voor iedereen, maar dat wistenwe al di discussie is er al geweest ik vind ze machtig mooi ook kwa karakter en dat er 1 komt is zeker waneer weet ik nog niet zeker daar ben ik nog steeds mee bezig.
MARC_S schreef:Mooie hond, ik hoop alleen dat vrijwel niemand dit soort honden gaat onthemen en hier naar ons kikkerlandje gaat verschepen om ze of als mislukte huishond of als sneue kennelhond gaat houden. Totaal ongeschikt maar natuurlijk wel enorm stoer, maargoed, het beest moet 12 jaar gelukkig gehouden worden, sterkte voor de nieuwe baasjes.
het is zeker geen hond voor iedereen, maar dat wistenwe al di discussie is er al geweest ik vind ze machtig mooi ook kwa karakter en dat er 1 komt is zeker waneer weet ik nog niet zeker daar ben ik nog steeds mee bezig.
mol
Maar waar wil je die hond dan in zetten? Dat zijn honden die op grote terreinen of vrij moeten leven Die kan je echt niet in een kennel in de achtertuin gaan stoppen wat mij betreft, dan moet je hem niet kopen.
ik vind het een beetje rare opmerking van iemand die honden uit de jungle o.i.d wilt halen.
dan gaat het alleen over het vetgedrukte stukje.
ik vind de hond zelf wel mooi. en wat een poten heeftie!
mol
Maar waar wil je die hond dan in zetten? Dat zijn honden die op grote terreinen of vrij moeten leven Die kan je echt niet in een kennel in de achtertuin gaan stoppen wat mij betreft, dan moet je hem niet kopen.
dat die in de kennel komt dat zowiezo omdat het geen huis honden zijn verders is een goede beweging een must, heb met veel fokkers gesproken en met een aantal eigenaren hier in NL en daar buiten en zoals ik het in gedachten heb is het zeer goed te doen.
een hond in de kennel en verders er niet naar omkijken is zowiezo niet goed voor een hond.
Tja, zeker een zeer interessant ras. Maar ik kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken hoe ze er in het echt uitzien. Imposant ja, maar te vergelijken met bijvoorbeeld de St. Bernard? Die is toch ook behoorlijk imposant om te zien. Wat is bijvoorbeeld de schofthoogte?
Anna Penta schreef:Tja, zeker een zeer interessant ras. Maar ik kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken hoe ze er in het echt uitzien. Imposant ja, maar te vergelijken met bijvoorbeeld de St. Bernard? Die is toch ook behoorlijk imposant om te zien. Wat is bijvoorbeeld de schofthoogte?
ik vind het een beetje rare opmerking van iemand die honden uit de jungle o.i.d wilt halen.
Kijk, je kent me niet en ik neem je je domheid in deze ook totaal niet kwalijk. Maargoed, even speciaal voor jou: Als er ook maar 1 reden is waarom zo´n hondje een kans zou hebben op een rotleven bij mij dan komt het hele hondje nooit. Je denkt toch niet dat ik naar MIJN hond kan kijken en zien dat ze de hele dag tekort komt en dood ongelukkig is?
Als zoiets kan en ik zoiets ga doen dan is totaal duidelijk dat ik zeker weet dat de hond krijgt wat hij nodig heeft. Succes om zoiets bij zulke honden te kunnen realiseren.
Kijk, je kent me niet en ik neem je je domheid in deze ook totaal niet kwalijk. Maargoed, even speciaal voor jou: Als er ook maar 1 reden is waarom zo´n hondje een kans zou hebben op een rotleven bij mij dan komt het hele hondje nooit. Je denkt toch niet dat ik naar MIJN hond kan kijken en zien dat ze de hele dag tekort komt en dood ongelukkig is?
Als zoiets kan en ik zoiets ga doen dan is totaal duidelijk dat ik zeker weet dat de hond krijgt wat hij nodig heeft. Succes om zoiets bij zulke honden te kunnen realiseren.
hhahahah maar dat gaat mijn dan ook wel lukken hoor
billy schreef:Ik vind hem prachtig
Hoeveel zijn er ongeveer in Nederland Mol?
Groetjes Els
niet veel ik heb met de rassebemiddeling gesproken en zij heeft er 1 en daar nog een antal leden, maar ze zijn al blij dat er op de jongehonden dag 5 tot 6 cao komen en dan komen die hoofd zakelijk uitl polen franrijk en duitsland
Voor de rest wel een mooie hond (zie je die wel veel in het zwart ? nee toch ?) en wschl al best groot ! Ik dacht eerst dat het een volwassen hond was, maar ik miszag iets aan de verhoudingen.