malinois schreef:Love_Djody schreef:Weet niet prescies hoe oud ze is ong 2 jaar,geboorte datum heb ik niet.
Bedankt voor die foto's
Maar onze hond kan wel binnen,maar ze is om te waken bij de stal dat is ook haar huis (ze voelt dat ook zo),en hier is ze erg goed in,luisteren doet ze wel goed.alleen als ze iemand buiten het terein ziet word ze goed pissig,er is me ook ge-adviseert om weer met haar op curses te gaan.
Maar wat houd X mechelaar in??? misschien stom dat ik het vraag,maar nu ik toch mensen heb die er meer verstand van hebben dan ik,vraag ik het meteen maar.
En is er ong 2 jaar geleden een nest gefokt?? Neem niet aan dat ze elk jaar met die combi fokken.
ik kan 2 nesten vinden, 1 van oktober 2003 en 1 van november 2004. zelfde combi.
Lijkt me erg verstandig om te weten wat je in huis/buiten hebt aan je mechelaar, want wat ik al zei, het zijn niet de makkelijkste hondjes en denk daar ook zeker aan met je pups. Een reu met de maat van een SB en het karakter van een werkmechel kan niet iedereen in huis hebben!
Ik persoonlijk moet er niet aan denken! En geloof me, ik ben redelijk wat gewend!
X-mechelaar betekend kruising mechelaar, over het algemeen zijn dit mechelaars zonder stamboom en zoals je ziet veelal in de knpv aktief.
Waar haal jij die info dan vandaan??? van een site,uit een boekje,of
zit dit in je hoofd?
Maar de pups hebben niet echt de maat van een SB,want die van mij was met 7 weken al veel groter,maar je heb gelijk als het de grote van een SB heeft,maar het karakter van een zoon herder,kan dat problemen geven,gelukkig gaan alle eigenaars van de honden al op puppy curses als ze de pups krijgen(hadden we ge-adviseert) omdat ik zelf weet als je te makelijk daar in bent,mijn SB loopt bijna altijd los,en luisterd dan ook,maar aan de riem kan hij af en toe behoorlijk trekken.
Maar je kan de bruine pups het best vergelijken met een soort duitse herder daar lijken ze op(kwa uiterlijk en groote) en de zwarte pups met een labrador,maar dat kan nog allemaal anders uitpakken.
En er zit ook een eigenaar bij die heeft altijd honden getraint,dus gelukkig gaan ze op curses,of kunnen de mensen al honden trainen.
En de mensen die een pup nemen hebben we ook al gezegd,dat het geen hondjes zijn die de hele dag binnen op de bank willen liggen,en dat ze elke dag toch zeker een hele flinke wandeling nodig hebben.
Als je een hond wil die de hele dag op de bank ligd moet je ander
ras nemen dan een herder of een kreusing hier van.
En die mensen van de pups wouden allemaal juist een actieve hond,dus ik denk pers. wel dat dat goed zit,en 3 van de honden gaan ook de bewaking in bij andere stallen.En daar zijn ze prima voor (vind ik)