Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Filmen

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Filmen

Ongelezen bericht door Inge »

Filmen jullie weleens tijdens de training?

Gisteravond tijdens het speuren viel het een clubgenoot op dat mijn manier van lopen van invloed kan zijn op Maroucks speuren, ik schijn wat "verend" te lopen zodat de lijn dus ook steeds signalen geeft aan Marouck
Zondag gaat ie het filmen, zodat ik ook kan zien wat ik precies doe.

We hebben het er ook over gehad om eens tijdens het appèl te gaan filmen, zo visueel te maken wat een ieder onbewust voor signalen geeft.
Wij hebben dit vroeger ook weleens bij behendigheid gedaan en dat was ontzettend leerzaam. Ben dus heel benieuwd.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Re: Filmen

Ongelezen bericht door Ragverp »

Inge schreef:Filmen jullie weleens tijdens de training?

Gisteravond tijdens het speuren viel het een clubgenoot op dat mijn manier van lopen van invloed kan zijn op Maroucks speuren, ik schijn wat "verend" te lopen zodat de lijn dus ook steeds signalen geeft aan Marouck
Zondag gaat ie het filmen, zodat ik ook kan zien wat ik precies doe.

We hebben het er ook over gehad om eens tijdens het appèl te gaan filmen, zo visueel te maken wat een ieder onbewust voor signalen geeft.
Wij hebben dit vroeger ook weleens bij behendigheid gedaan en dat was ontzettend leerzaam. Ben dus heel benieuwd.
Wij doen dit regelmatig , niet alleen om jezelf te zien lopen maar bv ook de pakwerkers zodat de trainer kan aangeven wat waar fout gaat. Erg handig hulpmiddel om de puntjes op de I te zetten.
Afbeelding
Timba
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door Timba »

Er wordt zo af en toe wel gefilmd op de club en dan eigenlijk meestal alleen het manwerk. Ik ben zelf van plan om me ook een digitale camera aan te schaffen incl. een statief zodat ik vooral mezelf na de training kan beoordelen. Je kunt dan vaak beter zien wat er vooral mis gaat. Heb laatst nog wat opnamen terug gezien van ruim 10 jaar geleden en das best leuk om te zien. Ik vind het mooi om later terug te zien want ik heb niet de makkelijkste hond en loop steeds tegen een hoop problemen aan en om daarna een oplossing te vinden is het natuurlijk het mooiste als het wordt vastgelegd op video. Afbeelding
Ik weet het zeker...eens een boxer altijd een boxer
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”