Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja het was de Komondor die ik in gedachte had. En nu je het zegt, Puli's zijn ook van die gevallen
Groetjes van Joni
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had, besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
sorry maar ben een beetje erg laat. Maar ik ben nog niet zo lang lid.
Wij hebben een dwergpinscher misschien is dat ook wat? Laat het maar weten dan stuur ik het naar je op!
Anneke schreef:sorry maar ben een beetje erg laat. Maar ik ben nog niet zo lang lid.
Wij hebben een dwergpinscher misschien is dat ook wat? Laat het maar weten dan stuur ik het naar je op!
Hoi Anneke,
bedankt voor je reaktie. Door allerlei drukte (veel opdrachten en veel dingen voor goede dierendoelen) ben ik nog niet aanhet vrije werk toegekomen. maar natuurlijk zou ik het op prijs stellen als je me een en ander van een dwerpinscher zou willen toesturen!!!! Alvast bedankt. Wanneer ik dus iets ga doen aan alle foto's die ik heb gehad................ik denk in de wintermaanden...........
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
Ik weet niet of iemand dit ras al heeft genoemd ... maar ik noem het gewoon ... het ras is de Lundehund
Hier een plaatje ervan:
Ik heb zelf geen Lundehund ... maar wil er wel dolgraag een ... ben er helemaal verliefd op. Het is een zeldzaam ras ... hobbelen kennelijk maar 1500 rond op onze aardbol.
Als je plaatjes wil moet je denk ik gewoon zoeken met google ofzo ... en anders op lundehund.pagina.nl kijken.
Heb je wat aan een foto van mijn lhasa apso? Is niet veel voorkomend vind ik. En ik heb hele mooie kopfoto's hahaa ze wil altijd graag op de foto met haar kopje. Ik hoor het wel als je interesse hebt?
Wat ga je er eigenlijk mee doen als ik vragen mag?
Ik zal je ook wat foto's sturen van m'n Hollander en bruine Dobermann (allebij zijn ze ècht ) Mechelse Herder zal je al wel in overvloede hebben? Anders kan ik daar ook nog wel een paar foto's van sturen.
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....
Hmmm ik bedenk me in een keer dat ik dit weekend niet thuis ben, en ze staan thuis op de pc.. Dan stuur ik ze zo snel mogelijk! (zondagavond/maandagmiddag..)
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....