Branka schreef:Honden kunnen wel door insecten (wespen, steekvliegen, etc.) worden gestoken en daar een flinke bult van krijgen. Had Jari een keer in zijn wang.
Maar ik weet niet precies waar de bult zit bij Vegas, het eerste waar ik aan dacht was n.l. ook een entreactie.
De bult zit midden op zijn rug, bovenop. Ik kan de bult vastpakken het voelt wat blubberig, het is niet hard maar zacht. Hij heeft er totaal geen last van, ook niet als ik het aanraak. Morgen ga ik naar de puppyparty bij de dierenkliniek en ik zal het dan even vragen. Ik vermoed toch zelf ook dat het van de prik komt. Ik heb met het prikken niet precies gekeken waar ze dat deed omdat ik Vegas snoepjes aan het voeren was.
Wat ik trouwens ook erg raar vind is dat ik heel veel hommels in de tuin aantref welke op de grond liggen. Sommige zijn dood en sommige vliegen niet meer maar kruipen gewoon rond. Ik heb nog geen één keer gezien dat Vegas er eentje heeft gepakt en hij is bijna nooit zonder toezicht in de tuin. Is het nationale hommels-vallen-dood-in-de-tuin-maand of zou hij ze wel uit de lucht pakken??