Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje:)
Moderator: moderatorteam
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
Vraagje:)
Vanmiddag was Odin (onze ruwhaar teckel) op Chaos (duitse herder) aan het rijden en gewoon aan het spelen.
Toen ik weer buiten kwam( had ff mijn zoontje op bed gebracht) zat Odin erg timide in een hoekje.
Ik vertrouwde het niet en ging kijken wat er was......wat bleek nou Odin zijn piemel en zijn ballen was helemaal uit zijn koker. Ongeloofelijk gezwollen door het rijden waarschijnlijk...
Na enkele minuten zakte het weer af en was Odin weer helemaal oke.
Maar dit had ik nog nooit gezien. Het was er werkelijk helemaal uit en het leek wel erg eng. Ik haf nooit gedacht dat zelfs zijn ballen er door zouden passen.
Ik hoop dat ik het goed omschreven heb en dat jullie weten wat ik bedoel.
Maar nu wil ik weten of dit wel vaker voorkomt en of ik verdere actie moet ondernemen bv naar de dierenarts?
Toen ik weer buiten kwam( had ff mijn zoontje op bed gebracht) zat Odin erg timide in een hoekje.
Ik vertrouwde het niet en ging kijken wat er was......wat bleek nou Odin zijn piemel en zijn ballen was helemaal uit zijn koker. Ongeloofelijk gezwollen door het rijden waarschijnlijk...
Na enkele minuten zakte het weer af en was Odin weer helemaal oke.
Maar dit had ik nog nooit gezien. Het was er werkelijk helemaal uit en het leek wel erg eng. Ik haf nooit gedacht dat zelfs zijn ballen er door zouden passen.
Ik hoop dat ik het goed omschreven heb en dat jullie weten wat ik bedoel.
Maar nu wil ik weten of dit wel vaker voorkomt en of ik verdere actie moet ondernemen bv naar de dierenarts?
- Annet
- Zeer actief
Het waren waarschijnlijk niet zijn ballen, maar zwellichamen naast de penis. En op zich ziet het er misschien raar uit, maar het is redelijk normaal voor een reu. Als het goed is, gaat het vanzelf over als de opwinding wat is gezakt. Als het over een half uur of zo nog erg gezwollen en paars is, zou ik proberen het zaakje wat te koelen en dan toch even naar de dierenarts.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
hihi, ik moet er een beetje om lachen, maar kan me voorstellen als je het nog nooit gezien hebt of niet weet hoe het geslachts apparaat van een reu eruit ziet en werkt je raar opkijkt, zoals al gezegd dat zijn niet zijn ballen maar idd het zwellichaan, in deze toestand zit een penis ook in een teef vast, daarom ook gekoppeld staan, doordat het dus zo zwelt, alleen nu was er wel een zwellen en opwinding maar geen teef om in vast te zitten, het gebeurt jonge reuen die voor het eerst mogen dekken ook wel eens, te onbesuisd en prikken mis , ff rustig af laten koelen en 9 van de 10 keer zwelt het gewoon weer af, dat hij timide was, dat kan, het voelt niet prettig voor hem, alles staat lekker strak daar... 
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- *Silvia*
- Zeer actief
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
haha!!!!!!!!!!!
Hier was totale paniek...ik dacht echt dat het niet goed kwam...
We hebben al vele jaren reuen maar dit had ik echt nog nooit gezien.
Nou in iedergeval bedankt voor de reakties.
Weer wat geleerd.
En mijn zoon van drie ook en die was echt in shock. Hij dacht dat we het af moesten knippen...
Hier was totale paniek...ik dacht echt dat het niet goed kwam...
We hebben al vele jaren reuen maar dit had ik echt nog nooit gezien.
Nou in iedergeval bedankt voor de reakties.
Weer wat geleerd.
En mijn zoon van drie ook en die was echt in shock. Hij dacht dat we het af moesten knippen...
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer: