Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Iemand tips over Texel?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Alan
Vaste gebruiker

Iemand tips over Texel?

Ongelezen bericht door Alan »

We zijn van plan om dit weekend naar texel te gaan, voor een dagje of twee daagjes. We gaan met de auto. Heeft iemand tips welke (toeristische) plekken we zeker niet mogen missen op Texel en (natuur)plekken die ik zeker niet mag missen en waar het niet verboden is voor de hond?

Groetjes,

Alan
Tinkel
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tinkel »

Zo goed ken ik Texel niet en ik weet al helemaal niet tot wanneer je met de hond op het strand mag enzo. Wij zijn 1,5 jaar geleden met een familie weekend daar geweest. Je kan er in ieder geval heerlijk lopen met de hond.

Heeeeel veel plezier en geniet ervan :ok:
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik ben pas een midweek op Texel geweest. Mijn ervaring is dat je in vijf dagen makkelijk het hele eiland kunt verkennen. Wat de moeite waard is? Oei, ik vond alles wel mooi. Maar daar heb je ook niet veel aan. Het eiland is gewoon klein genoeg om in twee dagen grotendeels te verkennen. Wij hebben gewoon de dorpjes een beetje bezocht, maar ook hier en daar naar verschillende stranden geweest. Het was toen nog vroeger in het voorjaar, weet niet of er nu nog honden op mogen, misschien kun je dat op internet nakijken of bij de vvv navragen? Veel plezier in elk geval, maar dat zal wel lukken.
MissHobje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MissHobje »

Je hond mag altijd op het strand.. op het bewaakte gedeelte aangelijnd en erbuiten los :)
Mijn ervaring van elk jaar is ( strand cocksdorp) dat je altijd los kunt, zolang mensen geen last van jou hond hebben is er niets aan de hand ;)
Wij lopen altijd net buiten het bewaakte gedeelte ( staat aangegeven met palen) en is super vertoeven :ok:
Bij paal 28 ( cocksdorp strand) kun je trouwens heerlijk eten :wink:
Afbeelding
Afbeelding vroem vroem.....MissHobje door de bocht.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”