Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen !!!
Moderator: moderatorteam
-
Ammstaffke
Even voorstellen !!!
Hey iedereen,
ik en mijn vriendin zijn binnen enkele weken in het bezit van een pupje (American Staffordshire) Tyson, maar zitten nog met enkele vragen ivm de opvoeding en wetgeving bij jullie in Nederland. Wijzelf zijn woonachtig te België, maar staan op een camping in Nederland.
Daarom dacht ik dat een forum de ideale mannier was om info en mss ervaringen samen met andere te delen.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Jurgen en Inez
ik en mijn vriendin zijn binnen enkele weken in het bezit van een pupje (American Staffordshire) Tyson, maar zitten nog met enkele vragen ivm de opvoeding en wetgeving bij jullie in Nederland. Wijzelf zijn woonachtig te België, maar staan op een camping in Nederland.
Daarom dacht ik dat een forum de ideale mannier was om info en mss ervaringen samen met andere te delen.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Jurgen en Inez
-
Reini
- Zeer actief
Welkom!!! Hier ook een amstaff pupje van 8 weken oud!
In Nederland dient een amstaff in het bezit te zijn van een FCI stamboom ( Sint Hubertus ) anders valt hij onder pittbull wet! (RAD-wet)
Als je de zoekmachine gebruikt kom je genoeg info tegen
Veel plezier op het forum
In Nederland dient een amstaff in het bezit te zijn van een FCI stamboom ( Sint Hubertus ) anders valt hij onder pittbull wet! (RAD-wet)
Als je de zoekmachine gebruikt kom je genoeg info tegen
Veel plezier op het forum
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Ammstaffke
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
- miek
- Actief
-
binno
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- *tweety*
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Ammstaffke
Thanx
en ik heb idd een mail gekregen waarin stond dat hij een stamboom moest hebben......
Ik kan de pup niet meer afzeggen, dus kan ik beter ervoor zorgen dat hij 15 maand Nederland buitenblijft (of niet opvalt) en dan zorg ik direct voor een stamboom !!!!
Hey mensen allemaal bedankt voor de verwelkoming !!!!
Ik zal wel zien dat ik regelmatig post en probeer te antwoorden op vragen van anderen....
Ik zal van enkele mensen hier nog wel wat hulp kunnen gebruiken voor de opvoeding van Tyson denk ik.....
Maar daar is het forum voor hé
Greetz
Ik kan de pup niet meer afzeggen, dus kan ik beter ervoor zorgen dat hij 15 maand Nederland buitenblijft (of niet opvalt) en dan zorg ik direct voor een stamboom !!!!
Ik zal wel zien dat ik regelmatig post en probeer te antwoorden op vragen van anderen....
Ik zal van enkele mensen hier nog wel wat hulp kunnen gebruiken voor de opvoeding van Tyson denk ik.....
Maar daar is het forum voor hé
Greetz
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoe wil je na 15 maanden een officiele stamboom regelen? Je pup wordt met stamboom verkocht en als hij er dan geen heeft zal hij er ook nooit een krijgen toch?Ammstaffke schreef:Thanxen ik heb idd een mail gekregen waarin stond dat hij een stamboom moest hebben......
Maar daar is het forum voor hé![]()
![]()
Greetz
Een echt goed gefokte hond zal het niet zijn zonder stamboom en als je de fokker verteld dat je vaak in NL bent en daarom een hondje met officiele stamboom moet hebben kun je hem best afzeggen.
-
Ammstaffke
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Maar waarom wil je dat? 2 keer uitstekend halen is geen kattepis en als je hond zonder stamboom gefokt is denk ik dat je zowiezo niet veel kans hebt een uitmuntende hond te krijgen. De fokkers die honden fokken die 2 keer uitmuntend halen hebben zowiezo een stamboom bij de pup, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.Ammstaffke schreef:Yep dat gaat.....
Men moet de hond door 2 afzonderlijke personen laten keuren (op officiele wedstrijden), en die beslissen dan of hij een stamboom kan krijgen of niet....
De hond moet wel 2 x uitstekend gekeurd worden.
Greetz
- Mantitaur
- Actief
welkom op het forum
Voor meer foto's van Micha:
http://photobucket.com/albums/y206/mantitaur/
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/ ... /event.png