Tip liep net op het einde van de wandeling in het bos ineens op 3 poten. Hij maakte geen gekke sprong ofzo, dus een verrekking is het niet denk ik. Even aangekeken, maar hij hinkte echt. De laatste 100 meter heb ik hem maar gedragen, toen even op de grond gezet en toen liep hij al iets beter. Inmiddels loopt hij wel weer op 4 pootjes, maar hij zit nu steeds op zijn poot/voetkussentje te knagen, maar ik kan echt geen splinter ontdekken.
Ik heb de hele poot echt goed bekeken, met een lamp en een vergrootglas, maar dus niks te vinden. Ik heb Tip met zijn poot al in de biotex gezet voor een minuut of 8, is er nog meer wat ik kan doen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Splinter help?!
Moderator: moderatorteam
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Sjiel
- Zeer actief
-
Charlotte*
- Zeer actief
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Joepie! Ik heb de splinter gevonden. Door even goed te kijken waar meneer nu precies zat te likken kwam ik erachter dat de splinter achter het grote voetkussentje zat.
Alleen was ie er met geen mogelijkheid uit te krijgen, niet met nagels, niet met een pincet en niet met een naald. Tip lijkt er geen last meer van te hebben, dus ik hou het even goed in de gaten en dan zien we wel of ie er vanzelf nog uitvalt.
Bedankt voor de adviezen in elk geval.
Alleen was ie er met geen mogelijkheid uit te krijgen, niet met nagels, niet met een pincet en niet met een naald. Tip lijkt er geen last meer van te hebben, dus ik hou het even goed in de gaten en dan zien we wel of ie er vanzelf nog uitvalt.
Bedankt voor de adviezen in elk geval.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer: