En je kunt er de hele dag met een doek achteraan ja

Moderator: moderatorteam
Joh? enne hoe is die verder? ik vind em heel gaafgreylu schreef:dat is wel zo netjes heCarmen schreef:Ga je nog vertellen wat het is?greylu schreef:je bent al warmlittle-wolf schreef:kruising fila?
Carmen![]()
maar is het zo moeilijk dan dat er maar 2 reacties komen?
moe is een kruizing van een fila en een argentijnse dog
Ben ik ook benieuwd naar!Hoe is zijn karakter?? Mooie hond hoor!cloris schreef:Joh? enne hoe is die verder? ik vind em heel gaafgreylu schreef:dat is wel zo netjes heCarmen schreef:Ga je nog vertellen wat het is?greylu schreef: je bent al warm
Carmen![]()
Moe zijn bijnamen zijn slaapkop en hangwang, hahahacloris schreef:Joh? enne hoe is die verder? ik vind em heel gaafgreylu schreef:dat is wel zo netjes heCarmen schreef:Ga je nog vertellen wat het is?greylu schreef: je bent al warm
Carmen![]()
Zoals jij het nu verteld heeft hij idd Fila/Dogo karaktergreylu schreef: Moe zijn bijnamen zijn slaapkop en hangwang, hahaha![]()
Hij is een grote goedzak naar alles wat eigen is, bij weize van spreken als je hem op de kop hangt vindt hij het nog goedNaar vreemden is hij in eerste instantie wat kat uit de boom kijkerig, maar is het goed volk dan komt de schoothond al weer snel bij meneer naar boven, maar er zijn ook wel eens mensen die meneer niet ziet zitten en dan kan het wel eens voorkomen dat meneer dit de baas verteld........
op neutraal terrein is meneer sociaal naar andere honden, hier in de buurt zijn alle grote reuen zijn rivalen.
Meneer had altijd erg veel plezier in behendigheid maar is net met pension gegaan aangezien meneer net 8 is geworden![]()
Hij had dan altijd veel toeschouwers aangezien iedereen het altijd zo grappig vond om die grote dog over/door de hindernissen te zien gaan.
Kort om een heerlijke hond.