Hij was al niet dik, maar nu blijft er wel erg weinig hond over (hele grote pruil-lip-smilie). Wij zijn zielug!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
't is bal... zware diaree
Moderator: moderatorteam
-
Maaike
- Zeer actief
't is bal... zware diaree
Casper heeft sinds woensdag al last van diaree, werkelijk waterdun... Dagje vasten, kip en rijst voorzichtig opbouwen heeft niet mogen helpen tot nu toe. Ik ben niet zo rennerig naar de DA als het om diaree gaat, met een paar dagen is het vaak weer oke, maar nu dus niet. Het leek gisteren wat beter te gaan, hij hoefde niet zo vaak naar buiten meer en zelfs vanmorgen had de ontlasting zowaar weer een beetje zijn vorm weer gevonden. Sinds vanmiddag dus weer explosieve natte drab
Ik mag me fijn vanavond melden bij de DA, dit is niet goed...
Hij was al niet dik, maar nu blijft er wel erg weinig hond over (hele grote pruil-lip-smilie). Wij zijn zielug!
Groetjes van mij en een poot van Casper

**Ella**

**Ella**
- rianneke
- Zeer actief
Re: 't is bal... zware diaree
Succes bij de DA en laat je wat van je weten als je terug bent?Maaike schreef:Casper heeft sinds woensdag al last van diaree, werkelijk waterdun... Dagje vasten, kip en rijst voorzichtig opbouwen heeft niet mogen helpen tot nu toe. Ik ben niet zo rennerig naar de DA als het om diaree gaat, met een paar dagen is het vaak weer oke, maar nu dus niet. Het leek gisteren wat beter te gaan, hij hoefde niet zo vaak naar buiten meer en zelfs vanmorgen had de ontlasting zowaar weer een beetje zijn vorm weer gevonden. Sinds vanmiddag dus weer explosieve natte drabIk mag me fijn vanavond melden bij de DA, dit is niet goed...
groetjes
rianne
Groetjes,
Rianne en Layka
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Maaike
- Zeer actief
Zo, is ze weer. 't zieltje heeft een hardnekkige bacterie te pakken en heeft daarvoor een AB-prik gehad, AB-pillen om de kuur voort te zetten en hij heeft pillen tegen de diaree. Ik moet in ieder geval nog eventjes door gaan met kip en rijst totdat zijn darmen weer een beetje boven Jan zijn.
ik ga gauw weer verder met vertroetelen
ik ga gauw weer verder met vertroetelen

**Ella**

**Ella**
- BAYCA en BRITT
- Actief
- Mijn ras(sen): golden retrievers
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
Sjiel
- Zeer actief
-
Maaike
- Zeer actief
Krijg nou wat....jij ook hierBAYCA en BRITT schreef:Agossie, sterkte met Casper!
De Ab is: Sulfatrim 80/400 en tegen de diaree: Finidiar forte.Sjiel schreef:Welke AB heb je gekregen?
Hij heeft sinds gisterenavond niks meer gedaan

**Ella**

**Ella**