Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
individuele wandelvakantie
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
individuele wandelvakantie
Wat zoek ik:
een wandelvakantie van enkele dagen waarbij Boris zoveel mogelijk los kan lopen (afstand niet langer dan 20 km /dag), liefst met bagagevervoer (slechte rug), overnachten mag op een camping of trekkershut (mogen daar honden in?) en niet te duur.
Iemand ideeën? Zijn er organisaties die dit aanbieden?
een wandelvakantie van enkele dagen waarbij Boris zoveel mogelijk los kan lopen (afstand niet langer dan 20 km /dag), liefst met bagagevervoer (slechte rug), overnachten mag op een camping of trekkershut (mogen daar honden in?) en niet te duur.
Iemand ideeën? Zijn er organisaties die dit aanbieden?
groetjes!

-
- Zeer actief
Hoi , www.dogtravel.nl
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Misschien zit hier iets bij: http://www.twentenatuurtochten.nl/
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Heel niet verslavend he SindyCindy de Wolf schreef:Hoi,
Wij gaan reeds enkele jaren mee met Dogtravel en ik kan het je van harte aanbevelen. Wij en onze hondjes kunnen dan ook bijna niet wachten tot de start van het seizoen. Wij hebben dit jaar 8 keer ingeschreven, dat zou toch al genoeg moeten zeggen.
Groetjes,
Cindy en Co

Groetjes van Jet Winny en Cathy die ook niet kunnen wachten tot het seizoen weer begint.
-
- Zeer actief
Hoi Jet,
Dan kan het bijna niet anders of we ontmoeten elkaar weer, tenzij je alleen voor de eerste grijze haren toch heb ingeschreven, dat is 1 van de weinige waar we niet meegaan. Sammy is ondertussen een hele grote mooie Golden geworden die dit jaar echt mag gaan kennis maken met Dogtravel.
Groetjes,
Cindy
Dan kan het bijna niet anders of we ontmoeten elkaar weer, tenzij je alleen voor de eerste grijze haren toch heb ingeschreven, dat is 1 van de weinige waar we niet meegaan. Sammy is ondertussen een hele grote mooie Golden geworden die dit jaar echt mag gaan kennis maken met Dogtravel.
Groetjes,
Cindy
-
- Zeer actief
Hoi ik ga de eerste en de tweede mee , dan zien ik jullie in Zeeland dus , heeeeel gezellig, ik doe geen 20 kilometer tochten meer , dan moet ik veel te hard lopenCindy de Wolf schreef:Hoi Jet,
Groetjes,
Cindy

Gr Jet.
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief