Het is nog niet zo lang bekend dat het dragen van een t shirt helpt tegen meitoxine bij de gr. Je kunt er dus niks aan doen. Wat je wel kunt doen is een briefje ophangen bij je dierenarts om andere gr bezitters te waarschuwen. Anders kunnen hun hondjes wel eens grrrrrrrrrrrr gaan doen.Marion. schreef:Tering. Ik ben niet dooflihramj schreef:Iedereen trekt wel eens kleren aan bij z'n hond.
En nee, ik heb mijn honden nooit kleren aangetrokken. Is dat de remedie tegen meitoxine misschien? Heb ik dat dus fout gedaan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zondags mensen
Moderator: moderatorteam
Dus voor die van mij is het te laat? Nou ja, jammer dan. Dan ga ik maar genieten van de tijd die ze nog tot hun grrrrrrrr hebben. Na hun eerste grrrrrrr moet ik de zware gang naar de da dus maken. Dan is het over en sluiten.sypke schreef:Het is nog niet zo lang bekend dat het dragen van een t shirt helpt tegen meitoxine bij de gr. Je kunt er dus niks aan doen. Wat je wel kunt doen is een briefje ophangen bij je dierenarts om andere gr bezitters te waarschuwen. Anders kunnen hun hondjes wel eens grrrrrrrrrrrr gaan doen.
Ga ik inderdaad maar briefjes ophangen. Misschien kan ik ook nog t-shirts in de aanbieding gaan gooien

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Hondenforumterreur :N: onder al dat onschuldige blond :N:sypke schreef:Ik wist niet dat het al zo erg was met die goldensWil de hond schreef: Mitoxine is volgens Google stikstofmosterd, een giftige substantie.![]()
Met een spaanse connectie

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- starfleet
- Erelid
Re: zondags mensen
Ik moet altijd tot tien tellen als mensen hun hond laten rondstruinen in niet losloopgebied.lihramj schreef: Nou bij dit soort mensen moet ik altijd tot tien tellen.
Hebben jullie dit ook of ben ik de enige?
Anne
- starfleet
- Erelid
Dan liggen die drie losloopgebieden toevallig net in een straal van 500 meter rond mijn huis.lihramj schreef:Dit betekent dus dat jij je honden nooit los laat. Er zijn maar drie officieele plekken in Nederland waar je hond los mag. Of je moet hem in een honden uitlaat plek los laten van drie bij vier met een flinke kans op ziektes.?
Anne
- starfleet
- Erelid
M@ri@nne schreef: Sorry Marion maar als jij in Nijmegen Dukenburgh/ Lindenholt woon is Groesbeek zo een half uur rijden hoor.
Ik werk in Lindenholt en doe er in de spits ook zomaar een half uur over. us op een zondag van Nijmegen naar Groesbeek kan ook een half uur duren.
In de spits op zondag?
Anne
- starfleet
- Erelid
Daar deed ik vroeger met de fiets een twintig minuten over om in het centrum te komen vanaf de Lindenholdt. Met de bus tien met stoppen bij alle haltes.lihramj schreef:He he dankje. Hallo iedereen ben hier niet om ruzie te maken. Maar die MARION werkt nu echt wel op mijn zenuwen. En inderdaad ik woon ook in lindenholt. En het duurdt echt een half uur voor dat ik in nijmegen ben.
Lijkt me echt onzin. dat half uur op zondag.
Anne
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Hij doet het niet, ofwel is ie stukRataplan schreef:Klopt hoor het is ook vrij nieuw en nog maar een paar uur bekend op het net.linlin schreef:google doet het niet op 'meitoxine' .
Maar goede fokkers schijnen nu al meitoxinemetertjes mee te geven aan nieuwe eigenaren zo kun je de kans inschatten of jouw hond in de top 10 van bijtincidenten voor gaat komen.
De mijne heb ik uitgeleend aan Sanneke voor Luka
ofwel... oja, Luka ligt te

Hé, hij slaat uit, en Luka liet enkel zijn tanden zien terwijl ie lag te slapen.
Ik denk dat ie verkeerd is afgesteld

Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Wil de hond schreef:Maar hoe schrijf je het dan wel goed????lihramj schreef:linlin schreef:google doet het niet op 'meitoxine'.
Heb toch al gezegt dat ik het verkeerd heb geschreven!!!!!
Welterusten!!!
Mitoxine is volgens Google stikstofmosterd, een giftige substantie.

Nou herinner ik me waarom er geen losloopgebieden zijn in Belgie
ken je dat verhaal van die dame, hoe heet ze nou ook weer, die uit Nederland met de'r Goldens in Belgie rondliep
Stikstofmosterd, klinkt als een chemisch wapen uit de oorlog.
Wat is dat nou, stikstofmosterd ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Shit,shit,shit,mijn meiden hebben nog nooit een t-shirt aangehad
Nu ben ik waarschijnlijk te laat en heb ik dus ook meitoxine goldens
Oh wacht
Cindy heeft een keer voor drie dagen een t-shirt aangehad na een operatie.Zal dat genoeg geweest zijn om die meitoxine weg te houden of is drie dagen in vijf jaar tijd toch te weinig 

Oh wacht

Groetjes Antoinet en een knuffel van Cindy en Jody!!

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Je haalt mij de woorden uit de mond. Dit lezende bedenk ik mij dat wel al die jaren met de jongens vreselijk veel geluk hebben gehad dat ze door de meitoxine niet hebben gebeten. En natuurlijk vergeten om ze een t-shirt aan te doenAntoinet schreef:Shit,shit,shit,mijn meiden hebben nog nooit een t-shirt aangehadNu ben ik waarschijnlijk te laat en heb ik dus ook meitoxine goldens
![]()
Oh wachtCindy heeft een keer voor drie dagen een t-shirt aangehad na een operatie.Zal dat genoeg geweest zijn om die meitoxine weg te houden of is drie dagen in vijf jaar tijd toch te weinig

Ergste is ook dat we hier blijkbaar ook geen losloopgebieden hebben

- Rossi
- Zeer actief
- Branka
- moderator
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Wij ook al nietBranka schreef: Ergste is ook dat we hier blijkbaar ook geen losloopgebieden hebben[/color]

- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
Doe je wel een tshirt aan :N: oranje schijnt het beste te helpen tegen dodelijke teken :N:Rossi schreef::N: :N: :N:Branka schreef:Als je even tijd hebt en wilt lachen wel![]()
Ik ga mijn tijd nuttig besteden en lekker met die enge golden en kind het park in waar hond kan loslopen en het officieel niet mag.
![]()
![]()
Of zouden Goldens daar door het hormoon meitoxine geen last van teken hebben

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Branka
- moderator
Of is de productie daarvan een gevolg van een tekenbeet?Rataplan schreef:Doe je wel een tshirt aan :N: oranje schijnt het beste te helpen tegen dodelijke teken :N:Rossi schreef::N: :N: :N:Branka schreef:Als je even tijd hebt en wilt lachen wel![]()
Ik ga mijn tijd nuttig besteden en lekker met die enge golden en kind het park in waar hond kan loslopen en het officieel niet mag.
![]()
![]()
Of zouden Goldens daar door het hormoon meitoxine geen last van teken hebben

- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Maar dan zou je zeggen dat andere rassen het ook zouden kunnen krijgen na een tekenbeet.En naar wat ik begreep komt meitoxine alleen bij goldens voorBranka schreef:Of is de productie daarvan een gevolg van een tekenbeet?Rataplan schreef:Doe je wel een tshirt aan :N: oranje schijnt het beste te helpen tegen dodelijke teken :N:Rossi schreef::N: :N: :N:Branka schreef:Als je even tijd hebt en wilt lachen wel![]()
![]()
![]()
Of zouden Goldens daar door het hormoon meitoxine geen last van teken hebben![]()

- Rataplan
- Zeer actief
Hee we gaan hier niet logisch redeneren hoor
Zal wel een valsstrik zijn van die goldeneigenaars
onschuldig blond zijn maar ondertussen
Mijn meitoxinemetertje slaat paars uit als ik alleen al richt op die onderschriften :N:

Zal wel een valsstrik zijn van die goldeneigenaars

Mijn meitoxinemetertje slaat paars uit als ik alleen al richt op die onderschriften :N:
- Branka
- moderator
Blijkbaar zijn Goldens toch andersAntoinet schreef:Maar dan zou je zeggen dat andere rassen het ook zouden kunnen krijgen na een tekenbeet.En naar wat ik begreep komt meitoxine alleen bij goldens voorBranka schreef:Of is de productie daarvan een gevolg van een tekenbeet?Rataplan schreef:Doe je wel een tshirt aan :N: oranje schijnt het beste te helpen tegen dodelijke teken :N:Rossi schreef: :N: :N: :N:
![]()
![]()
Of zouden Goldens daar door het hormoon meitoxine geen last van teken hebben![]()

- Branka
- moderator
Wat moet jij eigenlijk met zo'n metertje? Je hebt geeneens Goldens. En ik dacht dat je hem aan Sanneke had uitgeleed?Rataplan schreef:Hee we gaan hier niet logisch redeneren hoor![]()
Zal wel een valsstrik zijn van die goldeneigenaarsonschuldig blond zijn maar ondertussen
![]()

- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Zal het nooit meer doen :N:Rataplan schreef:Hee we gaan hier niet logisch redeneren hoor![]()
Zal wel een valsstrik zijn van die goldeneigenaarsonschuldig blond zijn maar ondertussen
![]()
Maare.....dan zou ik mijn meitoxinemetertje maar weghouden van de goldentopic in 'hondenrassen' als ik jou was.Ik ben bang dat je metertje anders compleet door het lint zou gaan

- Rataplan
- Zeer actief
Ik ben bang als ik Obelix een keertje was dat hij er blond uit komt :N:Branka schreef:Wat moet jij eigenlijk met zo'n metertje? Je hebt geeneens Goldens. En ik dacht dat je hem aan Sanneke had uitgeleed?Rataplan schreef:Hee we gaan hier niet logisch redeneren hoor![]()
![]()
En ik heb heel lang een Golden in huis opgevangen

Euh ja Sanneke die heb ik de reserve meegegeven

- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Ze heeft er vast één op reserve.Weet je wel hoe belangrijk die dingen wel niet zijn?Als je buiten loopt en je komt een golden tegen en je metertje slaat rood uit (of nog erger:paars :N: ) dan moet je natuurlijk wel zorgen dat je zo snel mogelijk weg bent daar.Voor je het weet heb je zo'n golden aan je lijf hangenBranka schreef:Wat moet jij eigenlijk met zo'n metertje? Je hebt geeneens Goldens. En ik dacht dat je hem aan Sanneke had uitgeleed?Rataplan schreef:Hee we gaan hier niet logisch redeneren hoor![]()
![]()