Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja interesant he? Als jij nou even gaat spelen met je golden. Nog voor de laatste keer ben hier niet om ruzie te maken en als jij niet op houdt over dat t- shirtje. Ben je echt zielig en kun je beter je tijd anders in delen.
lihramj schreef:Sorry hoor ik ben hier niet om beledigd te worden hoor. Die foto is van het wk van Nederland gewoon voor de lol. Ik weet het in Groesbeek. Maar dat is geen loop afstand dat is minimaal een half uur rijden. Heb zelf in groesbeek gewoont en hier mag je niet officeel loslopen met je honden het wordt gedoogt. Het is namelijk allemaal van staatsbosbeheer dus vertel me niks over Groesbeek.
Dan zullen ze de bordjes veranderd hebben, jij je zin. Ik ben er 3 weken geleden geweest, en de honden mochten los. Met de kaart van Staatsbosbeheer in mijn hand, waar keurig het losloopgebied op vermeld staat.
Vind het overigens wel knap dat ik het in 35 minuten kan rijden. Ik woon in Doetinchem, Achterhoek. Stad duurt ietsje langer, maar zo heel veel stoplichten staan er in Nijmegen nou ook weer niet. Ben wel heel erg benieuwd waar je dan woont, dat het minstens een half uur rijden is
Sorry Marion maar als jij in Nijmegen Dukenburgh/ Lindenholt woon is Groesbeek zo een half uur rijden hoor.
Ik werk in Lindenholt en doe er in de spits ook zomaar een half uur over. us op een zondag van Nijmegen naar Groesbeek kan ook een half uur duren.
lihramj schreef:Als iemand mij een plek in de buurt van Nijmegen kan noemen waar ik mijn honden offiveel los mag laten dan hoor ik het graag.
Ik heb namelijk honden die minimaal twee uur per dag los moeten lopen om hun energie kwijt te kunnen.
Het is hier inderdaad bar slecht gesteld in de bossen met losloopgebieden.
Stukje Haterse Vennen, stukje Hemesoord. Wij lopen ook gewoon overal in de bossen met ze los waar het officieel niet mag. Al vermijden we dus ook de meeste plekken op zondagen.
lihramj schreef:Ja interesant he? Als jij nou even gaat spelen met je golden. Nog voor de laatste keer ben hier niet om ruzie te maken en als jij niet op houdt over dat t- shirtje. Ben je echt zielig en kun je beter je tijd anders in delen.
Lieve schat. Jij vroeg nogmaals om uitleg over die opmerking van dat t-shirt. Die heb ik jou nogmaals gegeven. Ga me dan niet vragen om uitleg, en daarna commanderen dat ik er niets over mag zeggen.
En nee, ik ga niet spelen met mijn Goldens. Ze liggen nu net zo lekker te slapen. Ze zijn vandaag al wel zo'n 15 minuten aan de lijn uit geweest (en zo'n 3,5 uur los uitgeweest). Ze mogen nog even slapen voordat we straks aan de laatste ronde beginnen
He he dankje. Hallo iedereen ben hier niet om ruzie te maken. Maar die MARION werkt nu echt wel op mijn zenuwen. En inderdaad ik woon ook in lindenholt. En het duurdt echt een half uur voor dat ik in nijmegen ben.
M@ri@nne schreef:Ik werk in Lindenholt en doe er in de spits ook zomaar een half uur over. us op een zondag van Nijmegen naar Groesbeek kan ook een half uur duren.
Honden mogen niet los in de stad. Niet in het bos. Tegenwoordig ook al niet meer op het platteland. nergens meer dus. Alleen in een lullig gebiedje dat andere mensen bepaald hebben dat het mag. Sorry, dit is te beperkend. Ook aan regels moeten grenzen gesteld worden.
Daarnaast erger ik me aan het belerende toontje van sommige mensen, die anderen zeggen wat ze moeten doen.
Laatst gewijzigd door iones op 20 apr 2005 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
M@ri@nne schreef:Ik werk in Lindenholt en doe er in de spits ook zomaar een half uur over. us op een zondag van Nijmegen naar Groesbeek kan ook een half uur duren.
iones schreef:Honden mogen niet los in de stad. Niet in het bos. Tegenwoordig ook al niet meer op het platteland. nergens meer dus. Alleen in een lullig gebiedje dat andere mensen bepaald hebben dat het mag. Sorry, dit is te beperkend. Ook aan regels moeten grenzen gesteld worden.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
iones schreef:Honden mogen niet los in de stad. Niet in het bos. Tegenwoordig ook al niet meer op het platteland. nergens meer dus. Alleen in een lullig gebiedje dat andere mensen bepaald hebben dat het mag. Sorry, dit is te beperkend. Ook aan regels moeten grenzen gesteld worden.
ik heb hier bossen in overvloed waar de honden los mogen... dus het is (gelukkig voor mij) dan heel verschillend mee gesteld in NL.
en ik kom met wedstrijden in heel veel verschillende delen van NL maar ben werkelijk nog nergens een gebied tegengekomen waar honden helemaal niet losmogen... dus dat maak je me echt niet wijs.
en nee dan heb ik het niet over stukjes van 1 bij 1 meter ofzo.
Goed zoeken veel vragen kom je een heel eind.
Fietsen dan?
Ook een half uur.
Schei uit
Klant van ons zit in Lindenholt, en heen en weer (en daar dus dingetjes op het netwerk doen) baal ik al als ik een uur weg ben. Doe ik meestal wel rond het middaguur dan, maar ik vind het dan behoorlijk spits op de Groenestraat...
Klopt met de fiets ook misschien iets meer maar je kan dan binnen door. Marion heb je iets tegen mij of wat? Vraag alleen maar om je mening en ik geef daar mijn mening op. Dus als jij dan begint met beledeingen vindt je het dan gek dat ik hier op reageer?
Daarnaast erger ik me aan het belerende toontje van sommige mensen, die anderen zeggen wat ze moeten doen.
Gut nee, hier mag het ook niet overal. Van de gemeente mag het ook niet op de velden die gepacht worden door boeren. Maar zolang die boeren dat geen probleem vinden (en dat vinden ze niet, als er geen jonge aanplant staat) dan loop ik daar heel erg lekker hoor. Of het nou mag, of niet mag.
lihramj schreef:Wist je trouwens dat de meeste bijt incidente zijn door golden retrievers.
lihramj schreef:En dit komt door de meitoxine een hormoon wat ze aan maken.
Verdomme!! Toch klontjespap op mijn beeldscherm gespuugd!!
Jij weet wat het is! Vertel eens, hebben die van mij daar ook last van of is dat aan de buitenkant niet te zien?
Ik denk dat die mevrouw het spoor bijster is geraakt met het wandelen in de bossen, want ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord!
Maar ik denk inderdaad dat jouw goldens er last van hebben!
malinois schreef:
ik heb hier bossen in overvloed waar de honden los mogen... dus het is (gelukkig voor mij) dan heel verschillend mee gesteld in NL.
en ik kom met wedstrijden in heel veel verschillende delen van NL maar ben werkelijk nog nergens een gebied tegengekomen waar honden helemaal niet losmogen... dus dat maak je me echt niet wijs.
en nee dan heb ik het niet over stukjes van 1 bij 1 meter ofzo.
Goed zoeken veel vragen kom je een heel eind.
Nou, vroeger woonde ik in Eindhoven aan de noordkant. Ging ik wel eens naar de Lieshoutse bossen. Mochten honden officieel niet los. IEdereen doet he wel (en op een dag liep er ook politie om te bekeuren daarom). Hier heb je natuurgebied het Streu, (ben verhuisd naar overijssel) mogen ook geen honden los officieel. Hier is heel veel natuurgebied waar landschap overijssel zeggenschap over heeft. EIgenlijk over bijna al het natuurgebied. En die lui zijn heel erg tegen dieren. Want koeien moeten maar altijd op stal blijven (ook in de zomer) want ze mogen niet in de wei mesten dat grenst aan een beekje (gaan ze over zeiken tegen de boeren, die er wel hun inkomsten uit moeten halen), en paarden maken het land kapot, die moeten oko maar op stal blijven, en honden jagen het wild op, dus die mogen er ook niet komen. Blijft er echt weinig over.
WAar woon jij ergens als ik vragen mag?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Natuurlijk heb ik het wel over voor mijn honden maar wij werken ook 40 uur per week. Ik bij het hoofkantoor voor Pet's Place, Dierenland en Vnk. En het zou dan wel handig zijn als ik minder als een half uur zou hoeven te rijden
lihramj schreef:Natuurlijk heb ik het wel over voor mijn honden maar wij werken ook 40 uur per week. Ik bij het hoofkantoor voor Pet's Place, Dierenland en Vnk. En het zou dan wel handig zijn als ik minder als een half uur zou hoeven te rijden
Jaaaaaaa, wat is meitoxine ?????
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf