En gelijk een handig bescherm-harnas voor teken, of nog veel ergere infectiedingenAngel-eyes schreef:Is gewoon een nederland-fan hoor
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zondags mensen
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Jajabram en thijs schreef:Nou: ik één, iemand anders één en jij één. Dat is drie. De rest is dus volslagen illegaalmarian* schreef:Maar hoe kom je er toch bij dat er maar 3 officiele losloopplekken in heel Nederland zijn?![]()
![]()

Gut,wat ken ik mijn eigen stad dan slecht

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Moos
- Zeer actief
Ja, dat het bij jouw in de buurt een probleem is dat kan, ik ken die omgeving niet, maar ga dan niet lopen roepen dat honden maar op 3 plekken in heel Nederland offcieel losmogen, want dat slaat natuurlijk nergens op.lihramj schreef:Lachen jullie maar. Maar hier in de buurt is dit echt een probleem je mag eigenlijk nergens met je hond loslopen. Bij alle bossern vind je een bordje dat je je hond aangelijnt moet houden. En mijn honden zijn ook niet lastig ze springen niet tegen andere mensen, blaffen niet tegen andere mensen.
Hier mogen ze van 1 september tot 1 maart officieel los in de duinen (staat zelfs aangegeven), en altijd in de bossen.
En als mijn honden vieze modderpoten hebben, en ik zie mensen in hun zondagskleren aankomen, dan roep ik ze bij me, of gooi even met de bal zodat ze niet in de buurt van die mensen komen. Trouwens, ik kijk wel beter uit om op een mooie zondag hier een paaltjesroute in de duinen te gaan lopen, dat doe ik wel doordeweeks om 8 uur 's ochtends als er niemand is.
Op zondag zoeken we de onbekende, en dus rustige, delen van de duinen en/of bos op.
Laatst gewijzigd door Moos op 20 apr 2005 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Teken zijn vampieren....zuigen je helemaal leegMama Sanneke schreef:Ik dacht dat dat tegen vampieren was.marian* schreef:Wij wel;daarom krijgen ze hier dagelijks knoflookbram en thijs schreef:Ben jij mal, die hebben wij in ons bos niet hoor!lihramj schreef:van teken

- lihramj
- Vaste gebruiker
Sorry hoor ik ben hier niet om beledigd te worden hoor. Die foto is van het wk van Nederland gewoon voor de lol. Ik weet het in Groesbeek. Maar dat is geen loop afstand dat is minimaal een half uur rijden. Heb zelf in groesbeek gewoont en hier mag je niet officeel loslopen met je honden het wordt gedoogt. Het is namelijk allemaal van staatsbosbeheer dus vertel me niks over Groesbeek.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Maar is er bij jullie in de buurt ook geen plas of zo waar de honden in kunnen zwemmen of zo?lihramj schreef:Sorry hoor ik ben hier niet om beledigd te worden hoor. Die foto is van het wk van Nederland gewoon voor de lol. Ik weet het in Groesbeek. Maar dat is geen loop afstand dat is minimaal een half uur rijden. Heb zelf in groesbeek gewoont en hier mag je niet officeel loslopen met je honden het wordt gedoogt. Het is namelijk allemaal van staatsbosbeheer dus vertel me niks over Groesbeek.
Wat de anderen ook al zeiden:áls je dan op zondag ergens wilt wandelen zonder gestoord te worden dan kun je beter erg vroeg gaan;dan liggen veel mensen die later in hun zondagse kleding daar gaan lopen nog te ronken

En dat van die 3 plekken klopt echt voor geen meter.

Dan zullen ze de bordjes veranderd hebben, jij je zin. Ik ben er 3 weken geleden geweest, en de honden mochten los. Met de kaart van Staatsbosbeheer in mijn hand, waar keurig het losloopgebied op vermeld staat.lihramj schreef:Sorry hoor ik ben hier niet om beledigd te worden hoor. Die foto is van het wk van Nederland gewoon voor de lol. Ik weet het in Groesbeek. Maar dat is geen loop afstand dat is minimaal een half uur rijden. Heb zelf in groesbeek gewoont en hier mag je niet officeel loslopen met je honden het wordt gedoogt. Het is namelijk allemaal van staatsbosbeheer dus vertel me niks over Groesbeek.
Vind het overigens wel knap dat ik het in 35 minuten kan rijden. Ik woon in Doetinchem, Achterhoek. Stad duurt ietsje langer, maar zo heel veel stoplichten staan er in Nijmegen nou ook weer niet. Ben wel heel erg benieuwd waar je dan woont, dat het minstens een half uur rijden is

- lihramj
- Vaste gebruiker
En je moet trouwens gewoon even ophouden met piepen. Jij woont in een prachtig gebied, ook voor loslopende hondjes. En je loopt daar echt niet iedere meter tegen een zondagse broek aan.
Geniet gewoon eens van wat je hebt, en wat je alllemaal kan met je honden. Maar ga me niet vertellen dat je overal ome Bromsnor tegenkomt.
Geniet gewoon eens van wat je hebt, en wat je alllemaal kan met je honden. Maar ga me niet vertellen dat je overal ome Bromsnor tegenkomt.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik kan dus nie goe lezen, wat is peroidus en zwemstarnd ?lihramj schreef:Bij ons mogen ze in die peroidus ook mee op het :zwem starnd maar als jullie kunnen lezen niet los.Maar aan de riem
Stelletje PRUTSERDS
Ik ben namelijk een grote pruts.

Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- lihramj
- Vaste gebruiker
Nee dat klopt kom niet over al ome brom snor tegen.. Maar luister eens even. Je mag hier in nederland in de bossen bijna nergens je honden loslaten lopen. Ook niet in de |Groebeekse bossen of je moet niet goed kunnen lezen . Ik heb daar ander half jaar gewoont dus ik weet dat wel. Het wordt gedoogt. Maar dat is dus niet officieel. En ik loop niet te piepen dat doet mijn hond wel.
En nog iets waar slaat het op van nu snap ik het t-shirtje.?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Hebben jullie een auto?lihramj schreef:Nee dat klopt kom niet over al ome brom snor tegen.. Maar luister eens even. Je mag hier in nederland in de bossen bijna nergens je honden loslaten lopen. Ook niet in de |Groebeekse bossen of je moet niet goed kunnen lezen . Ik heb daar ander half jaar gewoont dus ik weet dat wel. Het wordt gedoogt. Maar dat is dus niet officieel. En ik loop niet te piepen dat doet mijn hond wel.

- lihramj
- Vaste gebruiker
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Nee Sanne, je bent een Belg. Kun je ook niets aan doenMarion. schreef:Mama Sanneke schreef:Ik kan dus nie goe lezen, wat is peroidus en zwemstarnd ?
Ik ben namelijk een grote pruts.

Ik dacht al, vind helemaal geen peroidus in men woordenboek.

T'is dus een typisch Nederlands woord dan, daarom snap ik hem niet.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Barely legal
- Actief
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
http://www.hondenwandelweb.nl/gelderlan ... egen.shtml
misschien heb je hier iets aan.
misschien heb je hier iets aan.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- lihramj
- Vaste gebruiker
Het is wel officieel. Wil je de laatste notulen van de vergadering ofzo? Mijn kaart is van vorig jaar. Die is van staatsbosbeheer. HondenLOSLOOPgebied. Staat in de legenda.lihramj schreef:Nee dat klopt kom niet over al ome brom snor tegen.. Maar luister eens even. Je mag hier in nederland in de bossen bijna nergens je honden loslaten lopen. Ook niet in de |Groebeekse bossen of je moet niet goed kunnen lezen . Ik heb daar ander half jaar gewoont dus ik weet dat wel. Het wordt gedoogt. Maar dat is dus niet officieel. En ik loop niet te piepen dat doet mijn hond wel.
En daarnaast heb ik hier 5 km van mijn achterdeur ook een bos. BOS. Officieel losloopgebied. Op kaart, en op de bordjes. En vorige week was ik in Herkenbosch. Officieel losloopBOS.
Zit ik al zomaar in een straal van 50 km van je huis op 3 losloopbossen. Is de rest van Nederland mooi genaaid met hun honden. Kunnen ze dus nergens loslopen, alleen maar hier in de buurt.
Omdat je zo bang bent voor teken, en alle andere - nog veel engere - bacteriën. Met een t-shirtje hou je een hoop risico in het bos denk ik.lihramj schreef:En nog iets waar slaat het op van nu snap ik het t-shirtje.?
- Mama Sanneke
- Zeer actief
A ga weg, zulke lieve honden.lihramj schreef:Ja wij hebben een auto! Ben hier niet om ruzie te maken. Maar iedereen leest mijn verhaaltje anders denk ik.![]()
Maar als iemand gelijk mijn hond gaat veroordelen op zijn voor de gein t-shirtje dan word ik wel link.
Wist je trouwens dat de meeste bijt incidente zijn door golden retrievers.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
A)Als je een auto hebt dan kun je overwegen om op zondag wél naar een officieel losloopgebied te gaan,zodat je geen last hebt van wandelaars zonder hond.lihramj schreef:Ja wij hebben een auto! Ben hier niet om ruzie te maken. Maar iedereen leest mijn verhaaltje anders denk ik.![]()
Maar als iemand gelijk mijn hond gaat veroordelen op zijn voor de gein t-shirtje dan word ik wel link.
Wist je trouwens dat de meeste bijt incidente zijn door golden retrievers.
B)Ik heb niks over dat shirtje gezegd dacht ik.
C)Ik heb geen GR's.Je verwart een paar mensen.
Maar wat let je eigenlijk om op zondagmorgen heel vroeg te gaan lopen?

- lihramj
- Vaste gebruiker
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja wist je dat niet MarionMarion. schreef:Wat een interessante wendig in het verhaal. Vertel eens?lihramj schreef:Wist je trouwens dat de meeste bijt incidente zijn door golden retrievers.

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....