Hallo forummers,
Bij mijn pleeghond (golden retriever van een goede fokker) is ED geconstateerd. Onze plaatselijke dierenarts heeft de hond verwezen naar het dieren orthopedisch centrum Amsterdam, maar de fokker gaf aan dat dierenkliniek Hellendoorn ook heel goed is en goedkoper. Heeft iemand ervaring met een van beide. Ik hoor graag van ervaringsdeskundigen.
groeten Elly
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ED advies
Moderator: moderatorteam
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik heb ervaring met het Orthopedisch Centrum Amsterdam: mijn hond is daar aan ED (LPC) geopereerd. Ik was er uitermate tevreden over. Hele fijne en kundige mensen met echt hart voor de dieren.
Inderdaad heb ik wel lagere prijzen gehoord voor de operatie, maar voor mij was het vertrouwen wat ik direct in de mensen daar had het belangrijkste.
Met de andere kliniek in Hellendoorn heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niks over zeggen.
Inderdaad heb ik wel lagere prijzen gehoord voor de operatie, maar voor mij was het vertrouwen wat ik direct in de mensen daar had het belangrijkste.
Met de andere kliniek in Hellendoorn heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niks over zeggen.
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Dierenkliniek Hellendoorn is heel goed. (zelf geen ervaring) maar kennisen hebben hun hond daar laten opereren en zij hebben daar een goede ervaring. In hellendoorn zitten goede artsen met een hart voor dieren. Overigens denk ik dat je niet naar prijs moet kijken, maar dat je af moet gaan op je gevoel. Het is toch een basis van vertrouwen.
-
Sjiel
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,
In Hellendoorn zit een 'gewone' dierenkliniek. Zij doen wel orthopedische operaties, maar zijn geen orthopeden. (Vandaar ook dat ze goedkoper zijn.)
Zelf heb ik hele goede ervaringen met Lana bij de Wagenrenk in Wageningen.
In Hellendoorn zit een 'gewone' dierenkliniek. Zij doen wel orthopedische operaties, maar zijn geen orthopeden. (Vandaar ook dat ze goedkoper zijn.)
Zelf heb ik hele goede ervaringen met Lana bij de Wagenrenk in Wageningen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'