Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
franse/engelse bulldogs zwemmen?
Moderator: moderatorteam
franse/engelse bulldogs zwemmen?
wie heeft er eentje die graag zwemt?
tja die wat ik ken kan het wel denk ik maar durft het niet, kan zijn kop niet zo goed boven water houden.
tja die wat ik ken kan het wel denk ik maar durft het niet, kan zijn kop niet zo goed boven water houden.
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
- *Silvia*
- Zeer actief
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
De kop en het front zijn vaak te zwaar om goed boven te kunnen blijven. Ze duikelen eigenlijk gewoon met de kop naar beneden.greatdane schreef:Nou die van mijn broer die kan niet zwemmen(ja even).Het lijkt wel of het lichaam te zwaar is voor die korte pootjes om boven te blijven
Maar onze kruizing JR verzuipt dus ook als hij in het water komt hoor. Die kan dus ook echt NIET zwemmen

-
- Zeer actief
Ik heb het tegeovergestelde modelletje, whippet, en die zwem ook niet goed, ligt heel diep in het water (1 keer gezwommen).
Voor de whippet wilden we misschien een zwemvestje kopen maar is wel een beetje duur voor een probeerseltje.
Ook de mooncollar wordt wel eens aangeraden (door de fabrikant
) als een zwemvest iets.
Voor de whippet wilden we misschien een zwemvestje kopen maar is wel een beetje duur voor een probeerseltje.
Ook de mooncollar wordt wel eens aangeraden (door de fabrikant

weg gehaald zit een virus in
Ons eerste bulletje had de naam "duikboot" ze vond het heerlijk om onder water te lopen en van alles op te rapen.
Gelukkig zorgde ze er wel zelf voor de het water dan net even boven haar ruggetje uitkwam.
Zwemmen deed ze wel, had niet haar voorkeur.
Shanti, die heeft een bloedhekel aan water en als er een regenplas op haar route komt, staat ze echt te kijken hoe ze er langs komt zonder natte voeten
Gelukkig zorgde ze er wel zelf voor de het water dan net even boven haar ruggetje uitkwam.
Zwemmen deed ze wel, had niet haar voorkeur.
Shanti, die heeft een bloedhekel aan water en als er een regenplas op haar route komt, staat ze echt te kijken hoe ze er langs komt zonder natte voeten

-
- Zeer actief
Eh ik geloof het wel. Is alweer vorig jaar en dat het slecht ging is me meer bijgebleven dan op welke punten precies.Inge O schreef:bedoel je diep met de achterhand? want dat hebben heel veel honden hoor de eerste keer (keren) dat ze een zwempoging wagen. sommigen doen het meteen goed, andere staan ahw rechtop in het water terwijl ze met de voorpoten maaien en spetteren.Sjiel schreef:Ik heb het tegeovergestelde modelletje, whippet, en die zwem ook niet goed, ligt heel diep in het water (1 keer gezwommen).
Ook de mooncollar wordt wel eens aangeraden (door de fabrikant) als een zwemvest iets.
Gaan we dit jaat gewoon weer proberen.
weg gehaald zit een virus in
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer: