Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
officiele hd foto's
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
officiele hd foto's
ik wil van baloub en later ook van rochelle officiele hd foto's laten maken.
nu wil ik het eerder doen bij balou, maar hij is nog niet ingeschreven in het nhsb. ook dat wilde ik tegelijk doen met die van rochelle.
kan het dan ook?
stuurt de d.a de foto's op met de stamboom?
als ik daar een brief bij doe met de vraag om hem in te schrijven, is dat ook mogelijk?
nu wil ik het eerder doen bij balou, maar hij is nog niet ingeschreven in het nhsb. ook dat wilde ik tegelijk doen met die van rochelle.
kan het dan ook?
stuurt de d.a de foto's op met de stamboom?
als ik daar een brief bij doe met de vraag om hem in te schrijven, is dat ook mogelijk?
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
-
Sjiel
- Zeer actief
-
Gast
- dobervriendin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dobers en hollanders
- Contacteer:
Om je hond in te schrijven voor nhsb moet je dat doen via RvB dit duurt na controle ongeveer 2 maanden. Voor HD foto's moet je bij je DA zijn en als je ze officeel wilt hebben moet je dit aan je DA doorgeven die sturen ze op na een stichting die ze nakijkt voor je officeel de uitslag krijgt. Dit alles kost geld. Overschrijving is ongeveer € 60.00 en HD officeel weet ik zo niet maar je DA wel.
Op de site van de RVB kun je alles lezen hoe te doen en wat het kost de overschrijving. http://www.kennelclub.nl/
Op de site van de RVB kun je alles lezen hoe te doen en wat het kost de overschrijving. http://www.kennelclub.nl/
Groetjes van Dobervriendin haar en hollanders Haru en Kandalf
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Jolanda, ik zou geen officiële foto's laten maken. Zonde van het geld, want je hebt toch geen fokplannen dus een officiele beoordeling van de RvB is nergens voor nodig. Zou inderdaad wel naar een goede d.a. met ervaring op het gebied van hd foto's maken gaan en daar de foto's laten maken en die bespreken. Die kan volgens mij ook prima zien of er wat met Balou zijn heupen aan de hand is.
- little-wolf
- Zeer actief
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Maarten Kappen uit Eersel, richting Eindhoven is dat, wel iets verder weg als de vorige. ( www.maartenkappen.nl )
En ik las dat je de foto's niet laat maken omdat je de hond voor de fok in wilt zetten. Dan hoeven het inderdaad geen officiele foto's te zijn. Die zijn ook duurder en je betaalt dan ook nog extra aan de Hirschfieldstichting voor de beoordeling....
En ik las dat je de foto's niet laat maken omdat je de hond voor de fok in wilt zetten. Dan hoeven het inderdaad geen officiele foto's te zijn. Die zijn ook duurder en je betaalt dan ook nog extra aan de Hirschfieldstichting voor de beoordeling....
- little-wolf
- Zeer actief
twas eerder voor mezelf. kwee nie psies waarom.Nanc schreef:Maarten Kappen uit Eersel, richting Eindhoven is dat, wel iets verder weg als de vorige. ( www.maartenkappen.nl )