Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo iedereen
Moderator: moderatorteam
- dobervriendin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dobers en hollanders
- Contacteer:
Hallo iedereen
Ik ben weer terug. Had problemen met mijn computer maar zo als je ziet doet hij het weer. Nog wat spannends gebeurt hier in africhtings land.
Groetjes van Dobervriendin haar en hollanders Haru en Kandalf
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
- dobervriendin
- Zeer actief
- Contacteer:
He gefeliciteerd. Ik heb mijn DH al 3 keer uitgesteld. Niet omdat mijn hond het niet wil hij heeft juist zoveel werklust zit te blaffen en druk te doen onder appel moet eerst maar meer rust in komen voor ik dat ga doen. Maar het manwerk is super. Speuren is ook zeer goed maar ik vind dat zelf niet zo leuk 

Groetjes van Dobervriendin haar en hollanders Haru en Kandalf
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh juist het speuren vind ik helemaal super , daar moet de hond echt op eigen kracht en als je hond dat goed geleerd heeft is dat erg mooi. Manwerk is ook leuk en appel ook . eigenlijk is alles leukdobervriendin schreef:He gefeliciteerd. Ik heb mijn DH al 3 keer uitgesteld. Niet omdat mijn hond het niet wil hij heeft juist zoveel werklust zit te blaffen en druk te doen onder appel moet eerst maar meer rust in komen voor ik dat ga doen. Maar het manwerk is super. Speuren is ook zeer goed maar ik vind dat zelf niet zo leuk

Beer gaat met grote sprongen vooruit en heeft een enorme werkdrift en ik hoop met een maand of 3 op te kunnen voor haar IPO I .
Wij hadden van de week nog een dober aan het werk bij ons, die komt intrainen voor het BH examen wat we 16 april nog hebben .

- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Hallo,
Ik train met een van onze beaucerons voor IPO 1 en met de andere voor speurhond 1.
Sinds kort train ik alleen nog maar op woensdagavond op de club omdat ik me schuldig voelde tegen over Johan en de kindjes dat ik ook nog de hele zondag van huis was.....
Het zal met Lorenne nu waarschijnlijk langer gaan duren nu ze maar 1 keer in de week pakwerk doet, maar ja. Het is een hobby he.
Het speuren doe ik nu zelf thuis en 1 keer in de zoveel weken ga ik dan toch op zondag trainen om daar te laten zien hoe het gaat en weer van de trainers nieuwe tips te krijgen.
Ik train met een van onze beaucerons voor IPO 1 en met de andere voor speurhond 1.
Sinds kort train ik alleen nog maar op woensdagavond op de club omdat ik me schuldig voelde tegen over Johan en de kindjes dat ik ook nog de hele zondag van huis was.....
Het zal met Lorenne nu waarschijnlijk langer gaan duren nu ze maar 1 keer in de week pakwerk doet, maar ja. Het is een hobby he.
Het speuren doe ik nu zelf thuis en 1 keer in de zoveel weken ga ik dan toch op zondag trainen om daar te laten zien hoe het gaat en weer van de trainers nieuwe tips te krijgen.
- dobervriendin
- Zeer actief
- Contacteer:
- Nanc
- Zeer actief
Trainen ze bij jullie op de club 3x , dus dat je ook 3x pakwerk doet of bedoel je dat je thuis nog een keer appel of iets dergelijks doet.
Ik was van plan om met Chienna, de hond waar ik speurhond 1 wil gaan halen, om 3 juli BH te doen in Duitsland. In Duitsland wordt nl niet meer geschoten en ze is daar als de dood voor joh! Als er op het veld wordt geschoten en ik ga haar later uit de aanhanger halen dan ligt ze er helemaal achterin hoor en is niet van plan om er nog uit te komen. Nu houdt iedereen daar rekening mee dus ga ik eerst he.
maar Chienna wordt in mei (waarschijnlijk eind mei) loops en we willen haar weer laten dekken. Dus even kijken of dat we wel 3 juli examen kunnen doen....
De reu die Chienna gaat dekken heeft nu IPO 1, ik denk de enige beauceron op het moment in Nederland. Een hele mooie hond en nog werken ook he, dat zijn ze
in het najaar gaat ie waarschijnlijk voor IPO 2. Kijk straks maar even op www.kennel-sas-van-gent.com kun je foto's zien van hem. Er staan ook filmpjes op, maar die krijg ik hier niet geopend. En als je dan toch bezig bent kun je foto's van onze honden zien op www.beauceronkennel.nl
Met Lorenne gaat het nu natuurlijk niet zo snel he, met 1 x per week pakwerk. En ja, het is natuurlijk geen mechelaar, het is toch een wat moeilijker ras. Maar we hebben de tijd he.
groetjes Nancy
Ik was van plan om met Chienna, de hond waar ik speurhond 1 wil gaan halen, om 3 juli BH te doen in Duitsland. In Duitsland wordt nl niet meer geschoten en ze is daar als de dood voor joh! Als er op het veld wordt geschoten en ik ga haar later uit de aanhanger halen dan ligt ze er helemaal achterin hoor en is niet van plan om er nog uit te komen. Nu houdt iedereen daar rekening mee dus ga ik eerst he.
maar Chienna wordt in mei (waarschijnlijk eind mei) loops en we willen haar weer laten dekken. Dus even kijken of dat we wel 3 juli examen kunnen doen....
De reu die Chienna gaat dekken heeft nu IPO 1, ik denk de enige beauceron op het moment in Nederland. Een hele mooie hond en nog werken ook he, dat zijn ze

Met Lorenne gaat het nu natuurlijk niet zo snel he, met 1 x per week pakwerk. En ja, het is natuurlijk geen mechelaar, het is toch een wat moeilijker ras. Maar we hebben de tijd he.

groetjes Nancy
Laatst gewijzigd door Nanc op 06 apr 2005 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nanc
- Zeer actief
De komma is weg nu
Ik weet echt niet hoe ze zo bang komt voor het schot. Je zou haar met oud en nieuw eens moeten zien, ook zo bang voor vuurwerk. Voor de rest is het een superhond hoor!
Lorenne reageert er gelukkig helemaal niet op.
Parcival heeft eind vorig jaar Bahia gedekt en dat was zijn eerste nestje, het hare trouwens ook.
Een van de pups is naar Amerika gegaan, eentje naar Friesland en de rest zit in Belgie.
Rond eind mei gaat ie dan Chienna dekken en een maand of wat later Benita Blue.
Daar blijft het voorlopig bij. In Duitsland en Nederland hadden ze hem veel vaker willen gebruiken, maar Ingrid vindt de meeste teven niet goed genoeg. En dan heeft ze groot gelijk toch?
Ken jij Ingrid en Bjorn toevallig ook? Hij is pakwerker hier bij de Wolstad.

Ik weet echt niet hoe ze zo bang komt voor het schot. Je zou haar met oud en nieuw eens moeten zien, ook zo bang voor vuurwerk. Voor de rest is het een superhond hoor!
Lorenne reageert er gelukkig helemaal niet op.
Parcival heeft eind vorig jaar Bahia gedekt en dat was zijn eerste nestje, het hare trouwens ook.
Een van de pups is naar Amerika gegaan, eentje naar Friesland en de rest zit in Belgie.
Rond eind mei gaat ie dan Chienna dekken en een maand of wat later Benita Blue.
Daar blijft het voorlopig bij. In Duitsland en Nederland hadden ze hem veel vaker willen gebruiken, maar Ingrid vindt de meeste teven niet goed genoeg. En dan heeft ze groot gelijk toch?
Ken jij Ingrid en Bjorn toevallig ook? Hij is pakwerker hier bij de Wolstad.
Ik ken ingrid via een forum, in die tijd dat ze erop kwam had parcival net die teef gedekt. Nu is het forum vernieuwd en sinds toen heb ik haar helaas niet meer gesproken. Was wel nieuwschierig hoe t met de pups was, dus dank je! :smile1:
Het is zeker goed dat ze nauwkeurig is met het uitzoeken van een teef! De combinatie moet tenslotte bij elkaar passen.
Hoe oud is Chienna?
Het is zeker goed dat ze nauwkeurig is met het uitzoeken van een teef! De combinatie moet tenslotte bij elkaar passen.
Hoe oud is Chienna?
- Nanc
- Zeer actief
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Nanc
- Zeer actief
Ik weet niet hoelang geleden het is dat dat forum vernieuwd is, maar Ingrid is een week of vier, misschien wel vijf, ziek geweest. Anders mail je haar even dat je haar mist,herderfan schreef:Ik ken ingrid via een forum, in die tijd dat ze erop kwam had parcival net die teef gedekt. Nu is het forum vernieuwd en sinds toen heb ik haar helaas niet meer gesproken. Was wel nieuwschierig hoe t met de pups was, dus dank je! :smile1:

Als je haar emailadres niet hebt, dan laat het maar even weten...
- starfleet
- Erelid
- Nanc
- Zeer actief
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer: