Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat doen na vzh?
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat doen na vzh?
Niet dat we al geslaagd zijn hoor :N: 16 april is examen, maar ALS Kaya slaagt dan zou ik op zich graag nog wel wat met haar willen gaan doen; maar wat?
Bij de werkgroep heb je eigenlijk alleen de keuze voor IPO en dat wil ik waarschijnlijk toch niet gaan doen. Ik vind mezelf en Kaya eigenlijk ook, niet geschikt hiervoor.
Wat vindt Kaya leuk? ze is gek op ballen, maar flyball lijkt mij niet goed voor haar voorpoten ivm de artrose door ED. Het moet dus iets zijn wat niet te belastend is voor haar poten.
Verder vindt ze gehoorzaamheid ook leuk om te doen, maar het moet wel 'gezellig' zijn, dus op een leuke manier allemaal, niet te sloom graag (wel tempo).
Wat wil ik? ik wil in het weekend trainen en niet op een doordeweekse avond. Verdergaan in gehoorzaamheid lijkt me ook wel wat, maar misschien in combinatie met iets anders? alleen geen idee wat dan.
Ik wil best wel een stukje rijden, maar het moet wel een beetje in de buurt van Amsterdam/Almere zijn.
Verder denk ik nog aan Moritz, maar ik betwijfel of hij er iets aan vindt. Dit zou dan een speciale cursus moeten zijn, rekening houdend met zijn angsten en absoluut zonder enige dwang.
Geen idee of zoiets in groepsverband bestaat?
Wie heeft wat ideeen voor mij?
Bij de werkgroep heb je eigenlijk alleen de keuze voor IPO en dat wil ik waarschijnlijk toch niet gaan doen. Ik vind mezelf en Kaya eigenlijk ook, niet geschikt hiervoor.
Wat vindt Kaya leuk? ze is gek op ballen, maar flyball lijkt mij niet goed voor haar voorpoten ivm de artrose door ED. Het moet dus iets zijn wat niet te belastend is voor haar poten.
Verder vindt ze gehoorzaamheid ook leuk om te doen, maar het moet wel 'gezellig' zijn, dus op een leuke manier allemaal, niet te sloom graag (wel tempo).
Wat wil ik? ik wil in het weekend trainen en niet op een doordeweekse avond. Verdergaan in gehoorzaamheid lijkt me ook wel wat, maar misschien in combinatie met iets anders? alleen geen idee wat dan.
Ik wil best wel een stukje rijden, maar het moet wel een beetje in de buurt van Amsterdam/Almere zijn.
Verder denk ik nog aan Moritz, maar ik betwijfel of hij er iets aan vindt. Dit zou dan een speciale cursus moeten zijn, rekening houdend met zijn angsten en absoluut zonder enige dwang.
Geen idee of zoiets in groepsverband bestaat?
Wie heeft wat ideeen voor mij?
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Of zo'n cursus speuren en zoeken zoals bij trackerdogs (geven de meeste MG scholen volgens mij tegenwoordig).
Is niet zo strak speuren maar een gebied afzoeken naar de speeltjes van de hond
Is niet zo strak speuren maar een gebied afzoeken naar de speeltjes van de hond

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Obedience, doggydance, g&g (vooral 3 zit vol met truukjes). Bij schiphol was vroeger een aktieve vereniging Airsport denk ik .KCAirsport
weg gehaald zit een virus in
-
- Zeer actief
- Contacteer: