whahahahahhaha, dat is de oplossing!Sjiel schreef:Massam: EEn truitje?? Sammy
alleen denk ik dat ze het ding al in 500 stukken hebben voordat ik in de auto zit!

maar een goed idee!!!
Moderator: moderatorteam
whahahahahhaha, dat is de oplossing!Sjiel schreef:Massam: EEn truitje?? Sammy
Hun eigen caravan, amai wat een luxe.Martin schreef:Wij hebben wel een kennel , maar de honden gaan er maar zelden in , alleen als er wel eens vreemd volk op het erf komt dan moeten ze er in, verder zijn ze meestal buiten en vermaken zich prima , ze mogen ook binnen wanneer ze willen , maar dat is altijd maar van korte duur en ze zijn meestal weer snel naar buiten , de schuur staat altijd open en ze hebben hun eigen caravan.
Ja hoorMama Sanneke schreef:Hun eigen caravan, amai wat een luxe.Martin schreef:Wij hebben wel een kennel , maar de honden gaan er maar zelden in , alleen als er wel eens vreemd volk op het erf komt dan moeten ze er in, verder zijn ze meestal buiten en vermaken zich prima , ze mogen ook binnen wanneer ze willen , maar dat is altijd maar van korte duur en ze zijn meestal weer snel naar buiten , de schuur staat altijd open en ze hebben hun eigen caravan.
heb je daar een foto van ?
Wow zeg, een eigen vakantieverblijf héél het jaar doorMartin schreef:Ja hoorMama Sanneke schreef:Hun eigen caravan, amai wat een luxe.Martin schreef:Wij hebben wel een kennel , maar de honden gaan er maar zelden in , alleen als er wel eens vreemd volk op het erf komt dan moeten ze er in, verder zijn ze meestal buiten en vermaken zich prima , ze mogen ook binnen wanneer ze willen , maar dat is altijd maar van korte duur en ze zijn meestal weer snel naar buiten , de schuur staat altijd open en ze hebben hun eigen caravan.
heb je daar een foto van ?![]()
-30 gradenchaco schreef:Wij hebben 6 husky's en zij leven 24 uur per dag buiten. Ik weet niet of je het een kennel kan noemen, maar ze hebben een ruimte in de tuin van 90m2 wat omheind is met kennelhekken. Ze hebben hierin alle vrijheid, want wij kennelen onze honden niet op. Ze vinden het heerlijk buiten. Deze honden hebben de hele dag beweging nodig en het wordt in de wintermaanden al snel te warm binnen voor ze. Verder moeten ze er wel tegen kunnen om buiten te zijn omdat wij regelmatig met ze naar de sneeuw gaan, waar de temperatuur kan dalen tot wel -30. Ook dan zijn ze buiten en slapen in de de hokken in de bus.
We hebben ook een ruwhaar teckel, deze verblijft wel gewoon binnen en heeft een eigen hondenluik zodat hij naar buiten kan wanneer hij wil. Wel is hij regelmatig in de kennel te vinden, omdat hij het nou eenmaal geweldig vindt om met de husky's te spelen.
Chaco
iets heel anders en ergchaco schreef:Wij hebben 6 husky's en zij leven 24 uur per dag buiten. Ik weet niet of je het een kennel kan noemen, maar ze hebben een ruimte in de tuin van 90m2 wat omheind is met kennelhekken. Ze hebben hierin alle vrijheid, want wij kennelen onze honden niet op. Ze vinden het heerlijk buiten. Deze honden hebben de hele dag beweging nodig en het wordt in de wintermaanden al snel te warm binnen voor ze. Verder moeten ze er wel tegen kunnen om buiten te zijn omdat wij regelmatig met ze naar de sneeuw gaan, waar de temperatuur kan dalen tot wel -30. Ook dan zijn ze buiten en slapen in de de hokken in de bus.
We hebben ook een ruwhaar teckel, deze verblijft wel gewoon binnen en heeft een eigen hondenluik zodat hij naar buiten kan wanneer hij wil. Wel is hij regelmatig in de kennel te vinden, omdat hij het nou eenmaal geweldig vindt om met de husky's te spelen.
Chaco
Kijk,voor dit soort honden zou een binnenleven volgens een straf zijnchaco schreef:Wij hebben 6 husky's en zij leven 24 uur per dag buiten. Ik weet niet of je het een kennel kan noemen, maar ze hebben een ruimte in de tuin van 90m2 wat omheind is met kennelhekken. Ze hebben hierin alle vrijheid, want wij kennelen onze honden niet op. Ze vinden het heerlijk buiten. Deze honden hebben de hele dag beweging nodig en het wordt in de wintermaanden al snel te warm binnen voor ze. Verder moeten ze er wel tegen kunnen om buiten te zijn omdat wij regelmatig met ze naar de sneeuw gaan, waar de temperatuur kan dalen tot wel -30. Ook dan zijn ze buiten en slapen in de de hokken in de bus.
Chaco
ja, de'r is geen mens die eraan twijfels of een Husky buiten kan.maxcola schreef:Kijk,voor dit soort honden zou een binnenleven volgens een straf zijnchaco schreef:Wij hebben 6 husky's en zij leven 24 uur per dag buiten. Ik weet niet of je het een kennel kan noemen, maar ze hebben een ruimte in de tuin van 90m2 wat omheind is met kennelhekken. Ze hebben hierin alle vrijheid, want wij kennelen onze honden niet op. Ze vinden het heerlijk buiten. Deze honden hebben de hele dag beweging nodig en het wordt in de wintermaanden al snel te warm binnen voor ze. Verder moeten ze er wel tegen kunnen om buiten te zijn omdat wij regelmatig met ze naar de sneeuw gaan, waar de temperatuur kan dalen tot wel -30. Ook dan zijn ze buiten en slapen in de de hokken in de bus.
Chaco![]()
Maar voor mijn twee???
hier kan ik me bij aansluiten.Hanneke schreef:Idem, maar waar staat 'Golden' lees 'Beardie'Marion. schreef:Omdat ik daar het soort hond niet voor heb. Stukje gequote uit mijn eigen verhaaltje bij de rasstandaards:MARC_S schreef:Ik ben overigens ook benieuwd naar de reden van iemand om zijn of haar hond niet in een kennel te willen doen
'Buiten gesloten worden' is echt een straf voor hem. Dat is achter een hek zetten, maar ook een deur voor hem sluiten. Een Golden is dus ook geen kennelhond, stop je hem in een kennel dan kwijnt hij binnen no-time weg..
Bovendien heb ik daar geen hond voor genomen. Ik vind het fijn om de honden over de vloer te hebben, ik wil gezelschapshonden en geen kennelhonden.
Helaas, die heb ik niet. Zal er eens eentje maken.malinois schreef:iets heel anders en ergchaco schreef:Wij hebben 6 husky's en zij leven 24 uur per dag buiten. Ik weet niet of je het een kennel kan noemen, maar ze hebben een ruimte in de tuin van 90m2 wat omheind is met kennelhekken. Ze hebben hierin alle vrijheid, want wij kennelen onze honden niet op. Ze vinden het heerlijk buiten. Deze honden hebben de hele dag beweging nodig en het wordt in de wintermaanden al snel te warm binnen voor ze. Verder moeten ze er wel tegen kunnen om buiten te zijn omdat wij regelmatig met ze naar de sneeuw gaan, waar de temperatuur kan dalen tot wel -30. Ook dan zijn ze buiten en slapen in de de hokken in de bus.
Chaco, maar heb je een foto van hoe die hokken er in de bus uitzien, heb weleens zoiets gezien op tv...