Ff uitblazen
Ja...daar komt ie weer!
Moderator: moderatorteam
Allereerst mooie foto's Inge!!Eline* schreef:Leuk om de foto's te zien Inge! Wat lees jij zelf nou af aan de houding van Marouck?
Als je kijkt naar het verschil in lichaamshouding op de eerste paar foto's en dan de laatste paar foto's, dan zie je haar veranderen: eerst staan haar oren overeind en is ze flink allert, dan gebeurt er duidelijk iets want niet alleen haar oren gaan naar achteren, maar haar hele lichaam laat een lage houding zien (kop is laag en lichaam is naar achteren getrokken).Inge schreef:Ik heb niet het idee dat ze onzeker is aan de paal, wel maakt ze zich enorm druk en blaft aan 1 stuk door.
Ze staat continu te springen en zover de ketting rijkt vliegt ze van links naar rechts. Daarbij gooit ze wel haar oren naar achteren (denk dat dat is wat jullie bedoelen) maar haar staart blijft als een idioot heen en weer zwiepen. Die oren gooit ze met name naar achteren als andere mensen bij haar in de buurt staan (stonden ongeveer anderhalve meter voor haar). Aan de ene kant wil ze dolgraag aandacht en aangehaald worden, aan de andere kant is alles wat op het veld gebeurt ook wel heel prikkelend voor haar.
De pakwerker is niet bij haar in de buurt geweest, ze staat wel dichtbij (ik denk een meter of 5 ervanaf) het verstek waar de pakwerker in staat en waar de andere honden naartoe revieren en waar die mogen bijten. Ze is dus ook niet direct aangeplaagd door de pakwerker.
Ja ik snap wat je bedoelt: een foto is echt een momentopname. Zo kan ze bv hevig kwispelen met d'r staart en net als je een foto maakt, kwispelt die staart weg naar beneden en komt het anders over.Inge schreef:Die laatste paar foto's zijn net als de foto's die ik net geplaatst heb binnen 1 seconde gemaakt...ze duikt naar beneden om vandaaruit weer omhoog te springen![]()
Zal even kijken of ik die hele serie achter elkaar kan zetten zodat je ziet wat ik bedoel.
Kan dat ze misschien toch iets onwennig wasInge schreef:Was inderdaad al een hele tijd geleden en ze was al behoorlijk moe na intensief gespeurd te hebben en appèl gelopen te hebben.Ze gaat ook niet zo heel vaak aan de paal omdat ze zich dan gigantisch druk maakt, ze was dan ook hartstikke kapot toen we thuiskwamen en is als een blok in slaap gevallen..
Vandaag is de pakwerker niet op haar af gekomen, maar de keren dat dat wel gebeurd is staat ze strak aan de ketting en komt behoorlijk omhoog. Ze probeert dan echt de mouw te pakken te krijgen.