Ik ben Maya, 16 jaar en woensdag ga ik mijn hond bobby ophalen uit het asiel. Mijn moeder en ik wilden al langer een hond, maar door gezondheid kon het niet eerder... We waren een beetje aan het rondkijken en gisteren zijn we naar het asiel in Bakel geweest en hebben daar "onze hond" gevonden. Omdat we beginners zijn zit hij daar nu helaas nog, maar we moesten nog alle spullen kopen en we willen de hond een goede en rustige start geven!!
Nu over de hond: (foto's komen na woensdag zsm
De hond het dus Bobby en wordt volgende maand 1 jaar... Het is echt een vuilnisbakkenras, maar 1 ding is zeker, hij heeft iets van een poolhond weg. Het is een hele mooie hond. Hij is wel erg verlegen en heeft de tijd nodig om te wennen, maar hij is wel nieuwsgierig... Voor de rest weten we natuurlijk nog niet zoveel van hem... Hij is iig als pup uit Roemenië naar Nederland gebracht... Hij heeft hier al eens eerder in een gezin gezeten, maar we weten niet helemaal precies waaorm ie is teruggebracht naar het asiel... In ieder geval heb ik er zin in om bezig te gaan met de hond !!!!!!!
Groetjes Maya