Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo allemaal
Moderator: moderatorteam
- Trigger
- Vaste gebruiker
Hallo allemaal
Hallo allemaal,
Mijn naam is Monique, ik ben 27 en kom uit de buurt van Leiden. Ik ben gek op dieren en leef dan ook samen met mijn 12 fretten, 2 katten, een nerts en een hond.
Buck is een lurcher van 6 maanden oud en een schat van een beest. Buck heeft niet een al te beste start gehad en daardoor is hij nogal schuw en voornamelijk naar mensen toe. Zo lang het maar van hem af komt dan is het ok, maar ze moeten niet op hem afstappen, want dat vind hij doodeng.
Nou ja dit was het voor nu even, mocht je nog vragen hebben dan staat dat natuurlijk altijd vrij.
Liefs Monique
Mijn naam is Monique, ik ben 27 en kom uit de buurt van Leiden. Ik ben gek op dieren en leef dan ook samen met mijn 12 fretten, 2 katten, een nerts en een hond.
Buck is een lurcher van 6 maanden oud en een schat van een beest. Buck heeft niet een al te beste start gehad en daardoor is hij nogal schuw en voornamelijk naar mensen toe. Zo lang het maar van hem af komt dan is het ok, maar ze moeten niet op hem afstappen, want dat vind hij doodeng.
Nou ja dit was het voor nu even, mocht je nog vragen hebben dan staat dat natuurlijk altijd vrij.
Liefs Monique
- rianneke
- Zeer actief
Re: Hallo allemaal
Welkom en heel veel plezier hier
groetjes
rianne en layka
groetjes
rianne en layka
Groetjes,
Rianne en Layka
- Saartje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
- Django
- Actief
- Contacteer:
-
Nouba
- Actief
- Contacteer:
- linda
- Zeer actief
- Trigger
- Vaste gebruiker
Bedankt voor jullie hartelijke welkom.
@Nouba
Buck is een kruising herder (mechels x duits), greyhound x herder (hollands)
Niet echt helemaal een lurcher eigenlijk, maar anders wordt het zo'n mond vol als ik dat allemaal erbij moet vertellen, hihi.
Met de katten ging het naar mijn verbazing erg goed, tot ze een half jaar oud waren hebben ze wel met een hond in een huis gewoont, maar ze zijn inmiddels al 8 dus wist niet zeker of dit wel zou gaan, maar het ging perfect.
Met de fretten ben ik nog wat voorzichtig, omdat Buck nog erg onstuimig is, maar ook hier zijn er eigenlijk geen problemen. Onder toezicht spelen ze ook regelmatig met elkaar.
Wanneer de nerts los is dan mogen Buck en de katten er niet bij, want ze is en blijft een wild dier en bovendien wil ik dan al mijn aandacht aan haar geven.
Liefs -Monique
@Nouba
Buck is een kruising herder (mechels x duits), greyhound x herder (hollands)
Niet echt helemaal een lurcher eigenlijk, maar anders wordt het zo'n mond vol als ik dat allemaal erbij moet vertellen, hihi.
Met de katten ging het naar mijn verbazing erg goed, tot ze een half jaar oud waren hebben ze wel met een hond in een huis gewoont, maar ze zijn inmiddels al 8 dus wist niet zeker of dit wel zou gaan, maar het ging perfect.
Met de fretten ben ik nog wat voorzichtig, omdat Buck nog erg onstuimig is, maar ook hier zijn er eigenlijk geen problemen. Onder toezicht spelen ze ook regelmatig met elkaar.
Wanneer de nerts los is dan mogen Buck en de katten er niet bij, want ze is en blijft een wild dier en bovendien wil ik dan al mijn aandacht aan haar geven.
Liefs -Monique
-
Nouba
- Actief
- Contacteer:
- Trigger
- Vaste gebruiker