Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
als we het toch even over de CC hebben ik vind ze tegen vallen de laatse 2 jaar ze worden als maar kleiner en hebben allemaal uilemuilen tis niet meer de hond die het in het begin was.
Mol schreef:als we het toch even over de CC hebben ik vind ze tegen vallen de laatse 2 jaar ze worden als maar kleiner en hebben allemaal uilemuilen tis niet meer de hond die het in het begin was.
Mol schreef:als we het toch even over de CC hebben ik vind ze tegen vallen de laatse 2 jaar ze worden als maar kleiner en hebben allemaal uilemuilen tis niet meer de hond die het in het begin was.
mol
wat versta je onde uilemuilen?
korte neuzen o.i.d?
mol
korte neuzen o.i.d?
korte neuzen veel teveel lip hang wangen hang ogen, upfaced noses down faced noses moet ik nog ff door gaan te grote oren onder beten te veel hoeking in de onderkaak te weing oog vuilling te weinig kaak vulling
zie je vandaag de dag nog dit type hond bij de CC lopen
mol
korte neuzen o.i.d?
korte neuzen veel teveel lip hang wangen hang ogen, upfaced noses down faced noses moet ik nog ff door gaan te grote oren onder beten te veel hoeking in de onderkaak te weing oog vuilling te weinig kaak vulling
mol
HELEMAAL MEE EENS!!!!
Groetjes Sandra en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011 In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
mol
korte neuzen o.i.d?
mol
Patrick, deze discussie is er in cc land ook hoor dat er teveel verandering komt. Alleen over het kleiner worden ben ik het niet eens, hoe groot denk jij dat een cc hoort te zijn dan??? en mag ik dan weten of je wel goed gezien hebt of het een cc was want in de ring horen we niet anders dan:"Een tegrote cc"!!!!! Dus wat versta jij onder te klein????
en ik weet nog wel echt rastypische cc's hoor, ,kijk maar eens bij de rasbeschrijvingen en dan de foto van de liggende cc dit is een orginele cc met gweldige kenmerken zoals het een cc betaamd.
Dat er sommige zijn met uilenmuilen zoals jij dit noemt moet ik je wel toegeven maar dit zie je toch wel vaak in 1 lijn zitten en vaak komen ze toch bij dezelfde fokker vandaan. Jammer maar waar.
mol
korte neuzen o.i.d?
mol
Patrick, deze discussie is er in cc land ook hoor dat er teveel verandering komt. Alleen over het kleiner worden ben ik het niet eens, hoe groot denk jij dat een cc hoort te zijn dan??? en mag ik dan weten of je wel goed gezien hebt of het een cc was want in de ring horen we niet anders dan:"Een tegrote cc"!!!!! Dus wat versta jij onder te klein????
en ik weet nog wel echt rastypische cc's hoor, ,kijk maar eens bij de rasbeschrijvingen en dan de foto van de liggende cc dit is een orginele cc met gweldige kenmerken zoals het een cc betaamd.
Dat er sommige zijn met uilenmuilen zoals jij dit noemt moet ik je wel toegeven maar dit zie je toch wel vaak in 1 lijn zitten en vaak komen ze toch bij dezelfde fokker vandaan. Jammer maar waar.
beetje CC moet moet toch wel voor een reuzo rond de 65 tot 70 cm zitten nou dat halenze bij lange na niet meer teven zijn zo klein dat ze gewoon voor mij buiten de standaard horen, ik zeg je eerlijk als ik CC zou keuren zou meer dan de helft wat in de ring verschijnt met een Dis of G de ring verlaten tis gewoon een schande voor het ras.
de laatste mooie reu die in NL was zat bij de Grande del cane kennel bij fred
het zijn stuk voor stuk buikschuivers het ras in naar god gefokt met afgekeurde BM muilen er op
De rasgroep is molossers en berghonden. Wat mij nooit helemaal duidelijk is geworden is of de berghonden dan ook molossers zijn. Kan iemand hier wat duidelijkheid over geven?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:De rasgroep is molossers en berghonden. Wat mij nooit helemaal duidelijk is geworden is of de berghonden dan ook molossers zijn. Kan iemand hier wat duidelijkheid over geven?
kijk ff op de link die ik eerder heb geplaatst heb.
daar staan alle molossers op.
Belle schreef:De rasgroep is molossers en berghonden. Wat mij nooit helemaal duidelijk is geworden is of de berghonden dan ook molossers zijn. Kan iemand hier wat duidelijkheid over geven?
Dan heb ik dus ook een molosser, Belle is een kruising st. Bernard x Pyrenese berghond.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
dat is niet geheel corect volgens de standaart in NL want de CAO en de Koevash vallen onder herder achtigge, maar daar in tegen valt de mastin espaniol onde de mastif volgs de RVB
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...