lola is 2de kerstdag loops geworden..
nu wil sam weer steeds op haar rijden. ze snauwt hem steeds weg.
ik heb haar nu even met een botje in de bench gedaan en normaal gaat sam dan meteen in zijn mand om ook een kluif te krijgen.
hij ligt nu dus voor de bench zachtjes te piepen en ruikt ween keer aan de kluif en draait zijn kop weg.
haar fluts wordt niet dikker ofzo maar het gedrag van sam....
ze is net ook bij een reu geweest (zie foto's-asobuurtje en dan de bull mastiff) en die rook wel, maar deed verder niks, hij is ook pas 7 maanden, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt.
het zal toch niet dat we dit elke 3 maanden krijgen? dat kan sam echt niet aan! de vorige keer was een hel voor hem!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lola alweer loops?
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
plenty
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
we hebben het er met nog een aantal mensen over gehad, waaronder de DA en die zeggen idd ook dat het waarschuijnlijk de schijnzwangerschap/puppytijd als ze die zou hebben tijd is nu.Inge O schreef:het is niet uitgesloten na 3 maand, maar zou echt wel héél erg vroeg zijn.
wat er wel soms gebeurt, is dat teven na de normale periode van schijndracht tijdelijk even aantrekkelijk worden voor reuen door de veranderde hormonenbalans.
alleen, daar zijn die drie maand dan weer láng voor (normale schijndrachtperiode is ongeveer 2 maand), maar het zou nog wel kunnen.
laten we het hopen!