leuke theorie met een plaatje van de molaren en premolaren tanden en hoektanden is wel leuk, maar een echt gebit is net wat anders.
op deze foto zie ik een ruimte tussen de tanden. hoort dat zo of had daar ook iets moeten zitten?

Moderator: moderatorteam

als de tanden er met een maand of 7 8 niet allemaal zijn is de kans errug klein, of tewel nihil dat ze nog komen... en erg? tja helemaal oke is het natuurlijk niet, nou vind ik een missende P niet zo dramatisch, maar goed het ligt er maar net aan hoe het met bv moeder en vader zit, want missende tanden is vaak wel een erfelijk probleem, dus qua fokken een beetje opletten.... qua showen? de ene keurmeester zegt er wat van , andere weer niet, in Duitsland zal je er geheid wat van horen , die zijn daar erg van de complete gebittenlittle-wolf schreef:had al zo'n vermoeden.
kan die kies nog komen?
en hoe erg is t datie ontbreekt?
uhm...geen idee oftie aan de andere kant ook ontbreekt.
zal vanmiddag ff kijken.
Duitsers zijn inderdaad vreselijke kiezenkeurdersyamie schreef:als de tanden er met een maand of 7 8 niet allemaal zijn is de kans errug klein, of tewel nihil dat ze nog komen... en erg? tja helemaal oke is het natuurlijk niet, nou vind ik een missende P niet zo dramatisch, maar goed het ligt er maar net aan hoe het met bv moeder en vader zit, want missende tanden is vaak wel een erfelijk probleem, dus qua fokken een beetje opletten.... qua showen? de ene keurmeester zegt er wat van , andere weer niet, in Duitsland zal je er geheid wat van horen , die zijn daar erg van de complete gebittenlittle-wolf schreef:had al zo'n vermoeden.
kan die kies nog komen?
en hoe erg is t datie ontbreekt?
uhm...geen idee oftie aan de andere kant ook ontbreekt.
zal vanmiddag ff kijken.
daarom... en je zult het misschien met showen wel merken... misschien ook niet....little-wolf schreef:kroontje zettenyamie schreef:ah oke, dus zo te zien, mist ze twee premolaren... wel zonde..maar goed...niks aan te doen![]()
nee, das gekkigheid.
showen doe ik af en toe.
fokplannen had ik niet, want heb daar geen bal verstand van.