Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vocht in elleboog

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Vocht in elleboog

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Jack heeft op zijn elleboog een bult, volgens mij is het vocht. Hij liep al een paar dagen wat minder soepel, en ik weet eigenlijk niet of die bult er ook al een paar dagen zit. :(:

Nou heeft hij zondag met een Newfoundlander 'gespeeld', en is een paar keer nogal hardhandig tegen de vlakte gelopen door die andere hond. (Was ik ook niet blij mee, maar die hond luisterde voor geen meter en het duurde effe voor zijn baas hem te pakken had. :roll: )

Ik *hoop* dat het daarvan komt. Want het kan natuurlijk ook een gevolg zijn van overbelasting door de verkeerde stand van zijn poot, en dan hebben we een probleem. :roll:

Iemand ervaring met zoiets? Ik ga vrijdag wel naar de DA (morgen gaat niet lukken), en voorlopig maar kleine rondjes aan de lijn. :(:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Hij kan een verstuiking hebben. Gaat gepaard met zwelling, pijn en funtieverlies/vermindering. Je kan zelf met een koud compres proberen de zwelling te verminderen, neemt wel iets van het ongemak weg. 20 minuten koelen meerdere keren per dag (als het lukt).
Rust is wel goed tot ernaar gekeken is.
weg gehaald zit een virus in
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”