Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schat......... het is een ander hondje. Hiermee wil ik aangeven dat het wel een bullterrierpupje is gekruist met nog wat anders. Als jullie de verschillen niet zien en de ene is een raszuivere bullterrier met stamboom en de andere een hondje waarvan iedereen beweert dat het niet eens lijkt op een bullterrier heb ik lekker mijn gelijk gekregen. Het lijkt dus wel degelijk op een bullterrier
MARC_S schreef:Schat......... het is een ander hondje. Hiermee wil ik aangeven dat het wel een bullterrierpupje is gekruist met nog wat anders. Als jullie de verschillen niet zien en de ene is een raszuivere bullterrier met stamboom en de andere een hondje waarvan iedereen beweert dat het niet eens lijkt op een bullterrier heb ik lekker mijn gelijk gekregen. Het lijkt dus wel degelijk op een bullterrier
hey hey jullie is jode volk he ik heb niks gezegt over het hondje op zich alleen dat ik het nergens op vind lijken dus ook niet op dat bullteriertje, kan het simpel weg gewoon niet goed zien.
MARC_S schreef:Schat......... het is een ander hondje. Hiermee wil ik aangeven dat het wel een bullterrierpupje is gekruist met nog wat anders. Als jullie de verschillen niet zien en de ene is een raszuivere bullterrier met stamboom en de andere een hondje waarvan iedereen beweert dat het niet eens lijkt op een bullterrier heb ik lekker mijn gelijk gekregen. Het lijkt dus wel degelijk op een bullterrier
Ja sorry... ik dacht dat je schreef dat het de zelfde pup was
maar goed... ik wil wel eerst dan een duidelijkere foto zien.... van het pupje waar het om gaat.
Kijk, op de laatste foto staat ze wat duidelijker met haar hoofd De staart, de bouw, de aftekening, alles wijst voor mij op een 50% bullterriertje. Ik snap niet dat ik de enige ben die dat ziet
en de staart en de bouw kunnen ook duiden op een staff pup