Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tarz schreef:Wat een mooie honden joh, vooral die witte
Alleen dit stukje snap ik niet... is dit ras dan echt groter en sterker dan bv Gomez? Ik geloof meteen dat het een groot krachtig ras is, maar ik dacht dat de Bullmastiff zo ongeveer wel bovenaan stond wat betreft kracht... of zie ik dat verkeerd?
tja maar dan heb je het over heel ander type hond dan kan en mag je niet vergelijken, zou niet eerlijk zijn tegen over me bullen nog rommel, die vallen in het niet tegen over deze gigant kwa groote en kracht.
Ik vind ze allemaal mooi hoe groter de hond hoe mooier(wel in proportie uiteraard)En wbt dat groter en sterker,ik ben er van overtuigt dat de grootte van een hond 90% zegt hoe sterk hij is.Ik dacht bv. altijd dat bouviers,rottweilers herders ed.dat dit toch wel 1 van de sterksten onder de hondenrassen waren,maar dit valt echt in het niet als je bv. de kracht ziet die mijn dog van 80 kg heeft.
Gomez woog in zijn top zo'n 80 kg en trok een vracht wagen van zijn plaatst dat zie ik je dog nog echt niet doen, groote is niet alles, het gaat ook opm daarzettings vermogen en wils kracht.
Gomez woog in zijn top zo'n 80 kg en trok een vracht wagen van zijn plaatst dat zie ik je dog nog echt niet doen, groote is niet alles, het gaat ook opm daarzettings vermogen en wils kracht.
mol
Klopt zo zijn er pitjes die honderden kilo's verzetten en dat met een gering gewicht als de wil er maar inzit.Maar wat ik over het algemeen zie is "size does matters" (kunnen en willen zijn natuurlijk ook 2 dingen)En het was een mooie bull,erg veel sterkte hiermee.
Laatst gewijzigd door greatdane op 09 mar 2005 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik val absoluut niet op zulke rassen. Te groot, te log en het karakter trekt mij totaal niet. Nee geef mij maar een hond die zich beter kan aanpassen aan onze volle maatschappij.
Mol, er wordt een kaukasische herdershond aangeboden op de Marktplaats:
Aangeboden: Kindvriendelijke Kaukasische Herdershond
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Tina is een kindvriendelijke lieve hond (teefje) en ze is 3 maanden oud. Ze is gechipt, ingeënt en ontwormd. We zoeken voor haar een goed tehuis.
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 10-03-2005, 15:39
Gezien: 106 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: L. Grooten (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Regio: Groningen