Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gezocht tijdelijke trainer(ster)

Moderator: moderatorteam

eefje
Actief

gezocht tijdelijke trainer(ster)

Ongelezen bericht door eefje »

Wegens zwangerschappen moet onze groep stoppen met de cursus.
We kunnen pas weer verder in sept. Heel vervelend want geen van ons wil stoppen maar door. Is er iemand uit de omgeving Raalte die ons een half jaar zou kunnen trainen. Een andere school hebben we al gezocht, maar daar zitten veel haken en ogen aan, wij trainen op zaterdag ochtend , zelfde metode noem maar op.
Het gaat ons ook niet om een diploma maar meer de sturing in de training die je mist, ik heb b.v. niet de makkelijkste hond en een beetje begeleiding heb ik gewoon nodig.

Dus HELP! :cry:
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Dat klinkt best verleidelijk, maar ik zit toch regelmatig met school op zaterdag. Dus dat wordt niks. Bovendien weet ik niet of mijn ideeën aan zouden sluiten bij jullie groep. Op wat voor niveau trainen jullie eigenlijk?

Leuke hond heb je. Daar zou ik nog wel eens meer foto's van willen zien (stille hint :mrgreen: ) Ik vind hem lijken op mijn vorige hond.
Afbeelding
eefje
Actief

Wij trainen nu de A en moeten a.s. zaterdag examen doen.
Het is erg jammer dat we er een poosje uit moeten want Spike is een dominant krengetje wat de sturing van een trainer goed kan gebruiken.

Ik weet niet wat jouw ideeen omtren training van honden zijn dus laat ,maar eens horen. Kom je uit onze buurt?

gr Eefje
eefje
Actief

heb de foto´s van dibbes gezien zit ook cooiker bij of niet?
Lijkt inderdaad op mijn Spike iets gekrulder.
Dibbes
Zeer actief

Ik kom uit Zwolle, dus het is niet helemaal naast de deur voor mij. Maar het is denk ik toch geen optie omdat ik nog met school zit op zaterdag.
Train je bij De Lijn in Raalte?
Afbeelding
eefje
Actief

Ja klopt dus je kent de club?

Jammer dat je niet kunt het is voor ons heel vervelend maar waarschijnlijk zal ik moeten uitwijken naar Kc Deventer en de anderen zitten in heino en wijhe.
Hier heb je wel Woef maar daar trainen ze met de klikker en dat wil ik niet.
We zoeken wel verder of ik moet er een half jaar tussen uit en het zelf tot die tijd uitzingen met Spike.
Zelf werk ik 3 avonden per week en ook niet op vaste avonden dus dan zit je weer dat je de ene week wel de andere week niet kunt schiet ook niet op.
:(: word er niet vrolijk van, het is ook een beetje mijn hobby en ik vind het erg leuk om zo met mijn hondje bezig te zijn.
maar ja...........
Dibbes
Zeer actief

Nee ik ken de club niet, maar ik had even rondgesnuffeld op internet.

Is het geen optie om in Zwolle te gaan trainen? Bij Cave Canem trainen ze volgens mij wel met dezelfde methode.
Jullie vereniging is toch ook aangesloten bij de FHN? Gaan ze bij jullie nog niet over op de cursus sociale huishond i.p.v. de A, B en C cursussen?
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Oeps ik las het verkeerd :mrgreen:
Ik heb niets gezegd :19: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”