ik zit te kwijlen op: http://www.alabai.cz/mydog.htmLeanne schreef:simoon schreef:puppy gevonden: schattig he?Leanne schreef:Tsssssimoon schreef: ik weet het ik weet het lalalalalllaaaik ook zo hoor
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
is dit mooi of niet
Moderator: moderatorteam
- simoon
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Groetjes Simone Noor & Enzo!

wie het laatst lacht, is traag van begrip!
http://www.adopteereenhangbuikzwijn.nl/

- kelly 1981
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik ben benieuwd, haal je er een rechstreeks uit het land van herkomst? en hoe gaan ze om met andere honden?Mol schreef:bijde ik wil ook eens zien hoe ze in de omgang zijn ben er mee bezig maar tis nog niet zo makkelijk hoor.Podenji schreef:ik vind ze niet aardigMol schreef:niet aardig ze zijn 1 kenig maar dat hebben meerdere rassen tis geen ras voor beginners zonder meer maar je kan niet zeggen dat ze niet aardig zijn.Podenji schreef:das een of andere owcharka dacht ik
ik hou niet van dit soort honden , vind ze ehhhh niet zo mooi en aardig
mol
zie je wel dat je dat kan zeggen? heb het nu al twee kee rgedaan![]()
:p :p
maar jij wil er dus 1, ook om shows mee te lopen dan ? of puur voor de heb?
mol
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Mol
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
ja dat is wel de bedoeling, en als ik er 1 koop is het toch een pup en ze staan bekent dat ze heel goed met andere huisdieren om kkunnen gaan.Podenji schreef:ik ben benieuwd, haal je er een rechstreeks uit het land van herkomst? en hoe gaan ze om met andere honden?Mol schreef:bijde ik wil ook eens zien hoe ze in de omgang zijn ben er mee bezig maar tis nog niet zo makkelijk hoor.Podenji schreef:ik vind ze niet aardigMol schreef: niet aardig ze zijn 1 kenig maar dat hebben meerdere rassen tis geen ras voor beginners zonder meer maar je kan niet zeggen dat ze niet aardig zijn.
mol
zie je wel dat je dat kan zeggen? heb het nu al twee kee rgedaan![]()
:p :p
maar jij wil er dus 1, ook om shows mee te lopen dan ? of puur voor de heb?
mol
mol

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
nou ik ben benieuwd of je slaagt, succes met je zoektocht!!Mol schreef: ja dat is wel de bedoeling, en als ik er 1 koop is het toch een pup en ze staan bekent dat ze heel goed met andere huisdieren om kkunnen gaan.
mol
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Mol
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
gekeken en das idd heel anders om te zien zeg.Mol schreef:hahahah niet, nee geintje kijk maar bij het topic wat is dit? wat ik heb geplaatst.Podenji schreef:hoe ziet dat eruit met staart en oren???
mol
maar de foto waarmee je deze topic starte vin dik ook niet mooi, maar die witte hond o pde foto die je net plaatste weer wel
ach er zal ook wel verschil in zitten bij dit ras zoasl bij elk ras
- Mol
- Zeer actief
je heb iets van 7 typesPodenji schreef:gekeken en das idd heel anders om te zien zeg.Mol schreef:hahahah niet, nee geintje kijk maar bij het topic wat is dit? wat ik heb geplaatst.Podenji schreef:hoe ziet dat eruit met staart en oren???
mol
maar de foto waarmee je deze topic starte vin dik ook niet mooi, maar die witte hond o pde foto die je net plaatste weer wel
mol

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Daar moet ik me bij aansluiten. Ik vind witje ook mooier dan die hond waarmee je het topic startte. De verhoudingen lijken bij hem gewoon beter te kloppen.Podenji schreef:gekeken en das idd heel anders om te zien zeg.Mol schreef:hahahah niet, nee geintje kijk maar bij het topic wat is dit? wat ik heb geplaatst.Podenji schreef:hoe ziet dat eruit met staart en oren???
mol

- simoon
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
JAMol schreef:
mol

Groetjes Simone Noor & Enzo!

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dat vind ik dus ook, deze hond klopt om te zien die anderen op de een of andere manier niet. maar ja ligt ook aan de fotos natuurlijk
Mol, je zegt 7 types kan je van alle types eens een foto plaasten onderelkaar zodat we kunnen vergelijken?
Mol, je zegt 7 types kan je van alle types eens een foto plaasten onderelkaar zodat we kunnen vergelijken?

- Mol
- Zeer actief
hahahahahah ja ja jij bent lekker ik kan ze zelf niet eens allemaal vindenPodenji schreef:dat vind ik dus ook, deze hond klopt om te zien die anderen op de een of andere manier niet. maar ja ligt ook aan de fotos natuurlijk
er zijn bloedlijnen waar helemaal niks over bekent is omdat deze ergens in de middel of nowere zitten
mol

- kelly 1981
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
je stelt me zwaar teleurMol schreef:hahahahahah ja ja jij bent lekker ik kan ze zelf niet eens allemaal vindenPodenji schreef:dat vind ik dus ook, deze hond klopt om te zien die anderen op de een of andere manier niet. maar ja ligt ook aan de fotos natuurlijk
er zijn bloedlijnen waar helemaal niks over bekent is omdat deze ergens in de middel of nowere zitten
mol

haha
maar hoe weet je dan dat er 7 types zijn als een aantal onvindbaar is en er niks overbekent is? ja denk daar maar een sover na

- Mol
- Zeer actief
lezen schrijven praten met fokkers in gebroken engels want rusland en tjechie spreken dit ook niet zo heel makkelijkPodenji schreef:je stelt me zwaar teleurMol schreef:hahahahahah ja ja jij bent lekker ik kan ze zelf niet eens allemaal vindenPodenji schreef:dat vind ik dus ook, deze hond klopt om te zien die anderen op de een of andere manier niet. maar ja ligt ook aan de fotos natuurlijk
mol![]()
haha
maar hoe weet je dan dat er 7 types zijn als een aantal onvindbaar is en er niks overbekent is? ja denk daar maar een sover na
heb wel een altal maar ga ze niet allemaal plaatsen, het is maar net wel gbiet dat ze van daan komen je heb fijnere en grovere types 3 verschillende hoofd types, het paarden hoofd type het stenen hoofd typen en het beren hoofd type.
mol

- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- linda
- Zeer actief
- kelly 1981
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Op deze site staan 434 foto's van de Central Asian Ovcharka
En hier zie je idd wel de verschillen tussen de honden in...
Je moet je alleen wel ff aanmelden om er te mogen kijken...
Maar dat is het waard
http://www.molosserdogs.com/modules.php ... t=0&page=9
En hier zie je idd wel de verschillen tussen de honden in...
Je moet je alleen wel ff aanmelden om er te mogen kijken...
Maar dat is het waard

http://www.molosserdogs.com/modules.php ... t=0&page=9

- Mol
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Mol
- Zeer actief