Hoi allemaal,
onze hond heeft net door de sneeuw en pekel gelopen, heeft nu pijn aan poten. We hebben die nu met lauw water gewassen en droog gemaakt. Is dit voldoende? Ze heeft er nu geen last meer van.
groetjes
rianne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pekel voetjes
Moderator: moderatorteam
- rianneke
- Zeer actief
pekel voetjes
Groetjes,
Rianne en Layka
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- rianneke
- Zeer actief
maar vaseline daara krijg je dan toch vlekken van en dat gaat er niet zomaar onderuit toch?yamie schreef:ja als het er goed af gewassen is dan is dat oke nu..misschien wanneer je de komende tijd vaker door de pekel moet, wat vaseline onder de voetjes smeren, dat scheelt al een stuk
groetjes
rianne
Groetjes,
Rianne en Layka
- *tweety*
- Zeer actief
Hoi Rianne
Als ik met mijn honden naar buiten ga, smeer ik de pootjes in met witte vaseline.
Het helpt goed, en als ik daarna weer thuis kom blijven er ook gelijk minder sneeuwklontjes tussen de tenen hangen.
Maar evengoed als ik met ze thuiskom veeg ik de poten goed af met een handdoek en daardoor wrijf je gelijk de vaseline er mee af.
Ik heb geen last van vlekken.
Succes.
Tweety (anja)
Als ik met mijn honden naar buiten ga, smeer ik de pootjes in met witte vaseline.
Het helpt goed, en als ik daarna weer thuis kom blijven er ook gelijk minder sneeuwklontjes tussen de tenen hangen.
Maar evengoed als ik met ze thuiskom veeg ik de poten goed af met een handdoek en daardoor wrijf je gelijk de vaseline er mee af.
Succes.
Tweety (anja)
- rianneke
- Zeer actief
Mooi zo, dan is het het proberen waard. Onze hond is langharig(we houden haar wel vrij kort) maar toch blijft er veel in die haren hangen inderdaad, hele klonten, wel zielig.*tweety* schreef:Hoi Rianne
Succes.![]()
Tweety (anja)
groetjes
rianne
Groetjes,
Rianne en Layka