Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moeilijk, wat ik zie is een pinsher X een huskie. Ik zie in de kop dat er een kleiner ras doorheen zit. De poten zijn lang en kunnen van een huskie zijn of evt een herder zijn. Door de korte rug denk ik aan een huskie/pinsher. Hoe groot is de hond en is er een zijaanzicht?
MARC_S schreef:Moeilijk, wat ik zie is een pinsher X een huskie. Ik zie in de kop dat er een kleiner ras doorheen zit. De poten zijn lang en kunnen van een huskie zijn of evt een herder zijn. Door de korte rug denk ik aan een huskie/pinsher. Hoe groot is de hond en is er een zijaanzicht?
Ze kwam bij ons uit het asiel en was ongeveer 45-50 cm.
helaas geen zij-aanzicht.
noekie schreef:
Zijn de ouders echt bekend of heeft de eigenaar of asielmedewerker gegokt en wordt dat als waar gezien?
Verder vraag ik me af of echt niemand in de buurt zit met raden. Is er al 1 ouder geraden?
MARC_S schreef:Moeilijk, wat ik zie is een pinsher X een huskie. Ik zie in de kop dat er een kleiner ras doorheen zit. De poten zijn lang en kunnen van een huskie zijn of evt een herder zijn. Door de korte rug denk ik aan een huskie/pinsher. Hoe groot is de hond en is er een zijaanzicht?
Ik dacht aan de foto te zien dat ze groter was.
Het zou misschien ook een Basenji x Dobermann kunnen zijn, alhoewel de oren dan wel erg groot uitgevallen zijn...
Basenji x Duitse Herder misschien?
noekie schreef:
Zijn de ouders echt bekend of heeft de eigenaar of asielmedewerker gegokt en wordt dat als waar gezien?
Verder vraag ik me af of echt niemand in de buurt zit met raden. Is er al 1 ouder geraden?
Allebei haar ouders zijn bekend, ze is als pup namelijk weggehaald bij haar slechte baas.
Ik heb beide ouders al zien staan, maar nog niet bij elkaar.
noekie schreef:
Allebei haar ouders zijn bekend, ze is als pup namelijk weggehaald bij haar slechte baas.
Ik heb beide ouders al zien staan, maar nog niet bij elkaar.