ik ben Kimmie 2504, en de 2504 heb ik er maar achter gezet omdat er blijkbaar al een Kimmie was. Ach als het beestje maar een naam heeft.
Na lang zoeken kwam ik op dit hondenforum terrecht en het leek me leuk om me te doen. Ik ben ook lid van het Jack Russell forum maar ik vindt het ook leuk om over andere rassen wat te lezen en te schrijven.
11,5 jaar lang hebben wij een Labrador gehad, zijn naam was Baloe. Mijn echte maatje. Helaas hebben we hem op 19 januari j.l. laten inslapen wegens gezondheidsredenen. Hij was te ziek geworden en het zou niet eerlijk zijn geweest om hem nog langer te laten lijden dus met pijn in ons hart hebben we afscheid van hem genomen. Aangezien Baloe bij mijn moeder woonde (die de hele dag thuis is) werd het inees zo stil en vielen we in zo'n diep gat dat we toch gekeken hebben voor iets nieuws.... we miste het getrippel in huis. Na lang zoeken hebben we in het begin van Februari Doesca geadopteerd van een familie waar hij weg moest wegens een allergie van het kind. Doesca is 14 maanden oud en een gezellig drukke Jack Russell die "binnenshuis"erg goed kan luisteren. En na die paar weken heeft hij onze hartjes al veroverd.
Ik hoop dat ik het hier na mijn zin ga krijgen en zal dan ook met regelmaat s'avonds hier te vinden zijn aangezien ik overdag gewoon werk,
Groetjes allemaal en tot schrijfs !!
Kimmie 2504
(ps ik ben niet zo goed met foto's plaatsen en zo dus misschien in de toekomst dat ik het nog leer)[/img]