Ik heb al eens eerder een berichtje gezet op deze site over een kniebandoperatie. Maar toch wilde ik nog even wat kwijt. Jullie zeiden dat een hond nog hupt met het pootje tot ongeveer 6 maanden, maar layka hupt wel heel erg veel,pffff. Is dat wel normaal? Als ze rustig loopt hinkt ze niet, maar ze trekt aan de riem zo enorm en maakt zich zo druk als ze buiten is, dat ze zo hard trekt en zo haar pootje extra belast, daardoor hupt ze steeds meer. We wandelen niet eens ver, omdat dat gewoon geen doen is, je wordt helemaal gek dan. Ik kan ook niet aan de riem trekken en dat weet ze. Het lopen is er echt niet leuker opgeworden, we wilden gaan opvoeren(de operatie is nu bijna 5 weken geleden) maar het lukt niet hard als ze zo loopt te hinken en trekken. Hoe kun je nu verbetering zien en weten dat de operatie effect heeft gehad. We zijn bang dat het niet heeft geholpen, en dat de operatie dus voor niets is geweest. Dan nog een ander vraagje kan een hond met een opgerekte knieband(mocht dat nu het geval zijn) gewoon door blijven lopen zonder operatie. Layka had dit ons werd geadviseerd te opereren, ze hebben enkele rafels verwijderd. Wij elke keer maar aan de poot voelen of er niets mis is. Van de dierenarts hoefde we ook niet meer op controle terug te komen, is dit vreemd?
groetjes en ik hoop op wat reacties
rianne en layka