Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja ik show met mijn lhasa. Maar ze is nog erg jong dus ze heeft enkele malen reeds geshowd in de puppie klas maar ze blijft nu thuis totdat ze in de jeugd kan.
Ik heb wel eens een ingescheurde kruisband bij een van de tibetaanse spaniels gehad maar deze hoefde gelukkig niet geopereerd te worden.
Ik heb niet echt iets bijzonders over lhasa, behalve dat het echt knuffels zijn helemaal geweldig. Heel lief en aanhankelijk.
aha dus jullie zijn kenners van het ras Lhasa Apso
mischien heeft 1 van jullie tijd om een rassen standaard te maken over het ras
wand wij hebben die nog niet
twinkeltje schreef:aha dus jullie zijn kenners van het ras Lhasa Apso
mischien heeft 1 van jullie tijd om een rassen standaard te maken over het ras
wand wij hebben die nog niet
Wat moet er inkomen te staan, mag het niet gewoon van internet zijn of uit een boekje overtypen of is dat niet de bedoeling. Wil hem overigens wel graag maken hoor. Zeg maar hoe ik het moet doen?
we hebben ondertussen pm contact gehad
en we zijn blij dat je wil helpen
en over foto s hier saan er genoeg in het topic
dus bij deze wil ik de personen die hun lhasa apso hebben neergezet om toesteming vragen die te gebruiken bij een rassen beschrijving
hey das mijn hond heb je die op het forum gezet? Das nou net een lelijke foto, haha eraf ermee, nee hoor hoeft niet grapje, maar vind de andere die eropstaan mooier. P.s die andere die eropstaan van de fokster moet ik nog toestemming voor vragen, die onder het mapje yofulls.
twinkeltje schreef:oops ik heb er gewoon 1 uit gepikt hoor vond hem wel grapig
haha is niet erg hoor, ik vind haar haren daar al iets te lang. Ik ben trouwens al bijna klaar met rassenbeschrijving, nog een klein beetje. Dus het schiet al op!
rianneke schreef:Wat een schatjes zeg, drie lhasa's en nu ineens een ander ras? ZE zeggen eens een lhasa altijd een lhasa?
Ook mee geshowd?
groetjes
rianne
Nee niet ineens een ander ras hoor
Staffie's hebben er altijd al gelopen samen met de Lhasa's.
De Lhasa's zijn allemaal al uit de tijd.
Die kreeg ik er gratis bij toen mijn vechtgenote besloot om op haar zelf te gaan
Maar er is in die tijd wel driftig mee geshowd ja,
maar niet door mij hoor
rianneke schreef:Wat een schatjes zeg, drie lhasa's en nu ineens een ander ras? ZE zeggen eens een lhasa altijd een lhasa?
Ook mee geshowd?
groetjes
rianne
Nee niet ineens een ander ras hoor
Staffie's hebben er altijd al gelopen samen met de Lhasa's.
De Lhasa's zijn allemaal al uit de tijd.
Die kreeg ik er gratis bij toen mijn vechtgenote besloot om op haar zelf te gaan
Maar er is in die tijd wel driftig mee geshowd ja,
maar niet door mij hoor
Grappige combinatie staffords en lhasa's.
Mijn hond kun je hieronder in het onderschrift zien. Mooie honden hoor die lhasa's die je hebt gehad.