Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nou dan ik ook maar eens voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Rebel
Actief

Nou dan ik ook maar eens voorstellen

Ongelezen bericht door Rebel »

GOEDENAVOND!!!

Ik kom nu al een tijdje op het forum ff rondsnuffelen. Met dank aan een vriendin van mij die hier nog langer zit en me enthousiast maakte :mrgreen: .
Nu zie ik hier een onderwerp over voorstellen dus laat ik maar eens mijn sociale kant zien en me hier voorstellen :mrgreen:

Ik ben Martijn, ik woon in Zoetermeer en ben 20 jaar.
Ik heb zelf geen honden, wel een kat en wat vissen.
Ik werk in het Dierentehuis Zoetermeer, 5 jaar inmiddels. Katten en honden dus ik kon altijd in discussie gaan met die vriendin maar omdat zij hier meer komt weet zij inmiddels meer dan ik :roll: dus ik ga hier maar kennis ophalen en ik hoop wat nuttigs toe te voegen.

Voor degenen die net als ik zo gek zijn vaak tot laat wakker te blijven: jullie komen me nog wel eens tegen :cheer: :wink:
Saartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Saartje »

Welkom :pffff:
Afbeelding
Saartje
Zeer actief

We zijn wel erg zielig zo, met als enige een kat als onderschrift :jank:
:mrgreen:
En dan heb ik ook nog een hoogbejaarde, kwijlende, tandloze, demente oude oma kat :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Saartje op 18 feb 2005 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
milou
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door milou »

Hoi,

wat leuk, ik heb in het pension de Watergang gewerkt in zoetermeer, 5 jaar lang. Drie jaar geleden mee gestopt. Weet jij of ze nog open zijn? Moesten weg vanwege dat industrie gebied.

groetjes Sascha
Afbeelding
Rebel
Actief

Dat zou ik eerlijk gezegt niet weten. Volgens mij zijn ze daar wel weg, ik hoor er in ieder geval nooit wat van. Ik weet wel dat we een aantal jaar geleden een rechtzaak hadden met de dierenambulance die ook een pension begon omdat het Dierentehuis als enige de rechten hadden daarvoor. Dus ik denk dat ze wel weg zijn ja :mrgreen:
Je hebt wel een mooie Sheep Dog.

Inderdaad Saar wij zijn de enigen met een kat. Achja als wij ruimte hebben voor een hond en geld dan nemen we er ook een :mrgreen:
milou
Vaste gebruiker
Contacteer:

Je hebt wel een mooie Sheep Dog.

Inderdaad Saar wij zijn de enigen met een kat. Achja als wij ruimte hebben voor een hond en geld dan nemen we er ook een
Dankjewel, maar hij is van mijn ouders :mrgreen: Die van mij is kort geknipt ze is namelijk allergisch voor huisstofmijt.

Met deze reu op de foto en nog een teefje van mijn ouders, loop ik af en toe shows, stiekem toch een beetje van mij dus voor mijn gevoel dan :mrgreen:

Niks mis met een kat hoor, ik heb ook een kat, hij is bijna een hond maar dan arroganter :denken:

groetjes Sascha
Afbeelding
Rebel
Actief

Dankjewel, maar hij is van mijn ouders Die van mij is kort geknipt ze is namelijk allergisch voor huisstofmijt.

Met deze reu op de foto en nog een teefje van mijn ouders, loop ik af en toe shows, stiekem toch een beetje van mij dus voor mijn gevoel dan

Niks mis met een kat hoor, ik heb ook een kat, hij is bijna een hond maar dan arroganter
Ja kortgeknipte Sheep Dogs vind ik ook mooier anders hebben ze net gezwommen en lijkt het alsof je daar aankomt met een wandelende knot wol :mrgreen:
Ik herken dat gevoel ook wel, als ik dan met een hond naar de speelweide loop of die hond uitlaat in het asiel dan denk ik ook wel even: dit is mijn hond. Ondanks dat ik hem/haar de week daarna niet meer zie :wink:
Hebben ze al prijzen ontvangen op die shows?

Katten zijn ook vaak arroganter, omdat ze hoger kunnen komen dan een hond en meer dingen kunnen ze bij, geeft voor hun een gevoel van superieur zijn. Soms is het wel leuk zie je een hond machteloos blaffen en die kat zitten kijken: "wat doe jij nou je kan me niks maken :pffff: " en die hond heeft dat niet eens door dat hij zichzelf voor schut zet :mrgreen:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Welkom! :wink:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
milou
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ja kortgeknipte Sheep Dogs vind ik ook mooier anders hebben ze net gezwommen en lijkt het alsof je daar aankomt met een wandelende knot wol
Nou mooier vind ik haar niet hoor met d'r korte vachtje, maarja helaas kan het niet anders bij Miloutje.

Maar met de honden van mijn ouders zijn we wel in de prijzen gevallen hoor, kun je zien op onze site onder showresultaten. Ook allerlei foto's van de hondjes, ook van mijn kortgeknipte "wolbaaltje" :mrgreen:

Maar om weer 'on topic' te komen :mrgreen: Welkom hier :mrgreen: heb mezelf ook pas vandaag voorgesteld maar ja :wink:

Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken!

Groetjes Sascha :slaap:
Afbeelding
Rebel
Actief

Nou mooier vind ik haar niet hoor met d'r korte vachtje, maarja helaas kan het niet anders bij Miloutje.

Maar met de honden van mijn ouders zijn we wel in de prijzen gevallen hoor, kun je zien op onze site onder showresultaten. Ook allerlei foto's van de hondjes, ook van mijn kortgeknipte "wolbaaltje"

Maar om weer 'on topic' te komen Welkom hier heb mezelf ook pas vandaag voorgesteld maar ja
Ik zal morgen wel kijken ik ga ook slapen. Milou ziet er in ieder geval wel lief uit :love: . Leuk nog een nieuweling ben ik niet als enige newbie hier :mrgreen: .

[/quote]welkom

bedankt :mrgreen:

Slaap lekker allemaal :slaap:
Rebel
Actief

Hm die laatste ging nog niet helemaal goed :denken:

Al doende leert men denk ik maar :19:
Saartje
Zeer actief

Gna gna :smile2: :engel:
Afbeelding
Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Floortje »

hoi martijn welkom hier :cheer:
Jopensam
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jopensam »

Welkom! :mrgreen:
Groetjes Melanie,Jessy, Nicci en Jordan
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Welkom nachtuil :wink:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

haaa nog een nachtuil :ok: welkom :ok: :ok:
Afbeelding
Rebel
Actief

Bedankt allemaal. Nu nog hopen dat ik snel de rechten heb zodat ik ook op andere topics kan reageren :mrgreen:
Judith_Chikara
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Judith_Chikara »

Welkom, en veel plezier op dit forum :jump1:
groetjes Judith & liksel van Chikara

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”