Ik zal me ook even voorstellen, zoals hier gebruikelijk is op dit forum. Ik ben Rianne, 17 jaar (bijna 18). Ik volg de studie internationaal directiesecretaresse. Ik heb een lhasa apso van 14 maanden. Layka is haar naam. Het is dus een teefje, nou ja ex-teefje hihi ze is gesteriliseerd. We hebben al veel met haar meegemaakt, onlangs is ze geopereerd aan haar kniebanden. Ze moet nu 6 weken rusten, waarvan er nu 3 weken voorbij zijn. Gelukkig gaat het al een stuk beter met haar.
Honden zijn echt een hobby van me geworden, ik vind het heel leuk om over honden te praten en dingen over ze te lezen. Ik weet zeker dat ik daarvoor hier op de goede plaats ben. Ik hoop veel dingen over honden te kunnen leren via dit forum en ook gewoon lekker te kunnen kletsen en reageren op de berichten.
Ik zou zeggen als je nog vragen hebt dan stel ze gerust, ik probeer elke dag even op dit forum te komen kijken. Ow voordat ik het vergeet ik heb ook een website, voor degene die mijn hondje willen zien of die het gewoon leuk vinden om daar te kijken of die meer informatie willen over de Lhasa Apso, wat een super ras is!
http://groups.msn.com/Delhasaapsoliefhebber
Heel veel groetjes en knuffels aan al jullie honden,
Rianne