En wij hebben drie honden Tommy een Maltezer van 10 jaar, Hummer een Amerikaanse Bulldog van 21 weken en Cayenne een Bull Terrier van 9 weken!

Groetjes van Strandenzee!
Moderator: moderatorteam

Tommy is nu blij dat Cayenne er is ,nu heeft Hummer een nieuw speelkameraadjejohan1969 schreef:Kan Tommy dat jong geweld wel aan ?
Is dat niet veel werk, een pup van 21 weken en eentje van 9 weken er bij ? En zeker zo'n sterke actieve rassen ?
Veel succes er mee !
Hebben ze dan nog wel oog voor jou als baas? Of gaan ze lekker met zijn tweetjes hun eigen gang en is de baas lichtelijk "lucht" voor ze?strandenzee schreef: En of het druk is?? ben juist blij dat ze elkaar nu hebbenze houden elkaar lekker bezig.
Nee hoor hebben we geen problemen mee( tot nu toe dan) :smile1:LongFields schreef:Hebben ze dan nog wel oog voor jou als baas? Of gaan ze lekker met zijn tweetjes hun eigen gang en is de baas lichtelijk "lucht" voor ze?strandenzee schreef: En of het druk is?? ben juist blij dat ze elkaar nu hebbenze houden elkaar lekker bezig.
Dat hoor je namelijk wel eens van mensen die 2 pups van nagenoeg dezelfde leeftijd tegelijk in huis hebben genomen, dat ze met geen van beide hondjes echt een band krijgen omdat de hondjes in plaats van naar de baas, juist naar elkaar trekken.
Nou, das mooi dan! Die clicker is wel een fijn hulpmiddel voor het aanleren van dingen, gebruik ik zelf ook regelmatig.strandenzee schreef:Nee hoor hebben we geen problemen mee( tot nu toe dan) :smile1:LongFields schreef:Hebben ze dan nog wel oog voor jou als baas? Of gaan ze lekker met zijn tweetjes hun eigen gang en is de baas lichtelijk "lucht" voor ze?strandenzee schreef: En of het druk is?? ben juist blij dat ze elkaar nu hebbenze houden elkaar lekker bezig.
Dat hoor je namelijk wel eens van mensen die 2 pups van nagenoeg dezelfde leeftijd tegelijk in huis hebben genomen, dat ze met geen van beide hondjes echt een band krijgen omdat de hondjes in plaats van naar de baas, juist naar elkaar trekken.
Hummer gaat 3x in de week naar cursus met Steef en Cayenne word er in meegetrokken als we met Hummer thuis oefenen en nu moet ik eerlijk zeggen dat ze echt goed luisterd :smile1:
We oefenen met de klikker en ze weten dat als ze iets goed doen ze een koekie krijgen en daaaar doen ze alles voor.
Mijn idee....... we hadden volgens mij al een Dodge en een Patrol op het forum maar dit automerk in ieder geval nog nietJopensam schreef:WelkomIk vind Hummer wel een superstoere naam!!!