Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gisteravond heb ik hem vanachter op moeten tillen want hij kon niet opstaan. Vanmorgen ging het redelijk, maar hij kon na het lopen (wat al moeizaam ging) voor zijn eten niet meer opstaan. We hebben hem opgetild en toen ging het wel, maar liep erg mank. Gelukkig heb ik altijd Rymadil in huis en dat lijkt te helpen. Vanavond zat er ineens een hele grote bult op, die warm aanvoelt:
Als hij staat is/lijkt de bult veel groter dan nu wanneer hij ligt.
Morgen maar eens kijken hoe het gaat met hem, anders gaan we even een bezoekje aan de da brengen.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 13 feb 2005 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Oei, dat zou weleens een lelijke ontsteking kunnen zijn?
Veel sterkte, dikke knuffels aan Deur en tja..... ik hoef jou niet te zeggen dat je richting dierenarts moet gaan als je het niet vertrouwt morgenochtend
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Arme ouwe Deur, wat een flinke bult zeg!
Zal inderdaad goed pijnlijk zijn voor die ouwe...
Sterkte met hem, hopelijk ziet het er morgen beter uit en loopt hij ook minder mank. Anders inderdaad richting de DA.
Sorry, ben er nu pas, had het druk, en geen tijd om de pc aan te hebben.
Met Deur gaat het heel goed!!!! Hij stond vanmorgen gewoon uit zichzelf op om naar buiten te lopen, hij liep bijna niet meer mank en de bult was gereduceerd tot formaal ei. Heb later een klein stukje gewandeld en dat ging ook goed. Voor zijn eten sprong hij weer gewoon zijn bed af. We hadden bezoek en daar kwam hij ook snel voor in de benen. Nu is de bult bijna niet meer tezien, gek he???? Heb hem vandaag nog wel 1 rymadilletje gegeven, en ik kijk het vanavond nog even aan. Gelukkig dat het weer zo goedgaat, maar vind het wel heel vreemd
LongFields schreef:Blij te lezen dat het bij jullie Ouwetje wel beter gaat!
Geef Deur maar een knuffel, en beterschap gewenst verder met hem.
Poeh, nou! Zeker na het slechte nieuws van Wuilus. Het is toch vaak zo dat als je eenmaal aan het dokteren bent met die ouwetjes......
Ik heb de hele dag mijn hart vastgehouden, ben blij dat meneer weer op de been is.
Echt sorry hoor , ik kon echt niet eerder. We hebben er slecht van geslapen vannacht, ik was ook bang dat ik hem in mijn eentje niet in de auto zou kunnen kirjgen enzo, maar gelukkig hoefde dat niet.
LongFields schreef:Blij te lezen dat het bij jullie Ouwetje wel beter gaat!
Geef Deur maar een knuffel, en beterschap gewenst verder met hem.
Poeh, nou! Zeker na het slechte nieuws van Wuilus. Het is toch vaak zo dat als je eenmaal aan het dokteren bent met die ouwetjes......
Ik heb de hele dag mijn hart vastgehouden, ben blij dat meneer weer op de been is.
Echt sorry hoor , ik kon echt niet eerder. We hebben er slecht van geslapen vannacht, ik was ook bang dat ik hem in mijn eentje niet in de auto zou kunnen kirjgen enzo, maar gelukkig hoefde dat niet.
Het is geen verwijt aan jou, jij hebt wel iets anders te doen gehad, het was gewoon de combinatie van Deurtje en het bericht van Wuilus.
Hutsje schreef:Nee, weet ik , maar het spijt mij dat mensen zich zorgen maken terwijl dat in dit geval niet nodig was.....
Als we na het zorgen maken goed nieuws krijgen, is dat helemaal niet erg hoor. Voor jou gewoon een pak van je hart, laat Opa nog maar een poosje van zijn herboren leven bij jullie genieten!