Waarschijnlijk als je het al langer inneemt of zo ??
Merk nog helemaal niks aan Luka hoor.
Hij krijgt 1caps 2xperdag (15mg x2).
Moderator: moderatorteam

Of een hogere dosering. Hier word de hond op 2 x 50 niet sloom, maar op 3 x 50 wordt het een slome pop die op haar poten staat te wankelen.Mama Sanneke schreef:Daar zou je suf van worden.
Waarschijnlijk als je het al langer inneemt of zo ??
Merk nog helemaal niks aan Luka hoor.
Hij krijgt 1caps 2xperdag (15mg x2).
Hij is in ieder geval niet suf, maar slaapt nu wel vaster !Zoie schreef:goed instellen - niet te suf, niet te veel aanvallen - is vaak een kwestie van uitproberen, al zijn er natuurlijk wel richtlijnen ( gewicht hond ) . Wordt je hond erg suf, altijd terug gaan naar de DA, ook als het niet helpt tegen de aanvallen.

Klinkt goedMama Sanneke schreef:Hij is in ieder geval niet suf, maar slaapt nu wel vaster !Zoie schreef:goed instellen - niet te suf, niet te veel aanvallen - is vaak een kwestie van uitproberen, al zijn er natuurlijk wel richtlijnen ( gewicht hond ) . Wordt je hond erg suf, altijd terug gaan naar de DA, ook als het niet helpt tegen de aanvallen.
Mijn man staat in ploegverband en die ziet hem niet zoveel en vind
dat ie aardig opgeknapt is, niet meer zo schrikkerig.
Hij heeft wel meer honger.
Ben benieuwd, Tineke komt vanavond terug naar huis.
Stuurt me bij elke SMS de vraag hoe het met lukertje of Lukapieke is.
Ze is zo dol op haar hondje.

Mijn man vond hem gisteravond in een rondje te draaien,Zoie schreef:Klinkt goedMama Sanneke schreef:Hij is in ieder geval niet suf, maar slaapt nu wel vaster !Zoie schreef:goed instellen - niet te suf, niet te veel aanvallen - is vaak een kwestie van uitproberen, al zijn er natuurlijk wel richtlijnen ( gewicht hond ) . Wordt je hond erg suf, altijd terug gaan naar de DA, ook als het niet helpt tegen de aanvallen.
Mijn man staat in ploegverband en die ziet hem niet zoveel en vind
dat ie aardig opgeknapt is, niet meer zo schrikkerig.
Hij heeft wel meer honger.
Ben benieuwd, Tineke komt vanavond terug naar huis.
Stuurt me bij elke SMS de vraag hoe het met lukertje of Lukapieke is.
Ze is zo dol op haar hondje.Heb je het idee dat het ook helpt tegen de aanvallen ?

Nee, een garantie is het zeker niet, maar het zou ook wel kunnen dat Luka aanvalsvrij wordt. Ik ken b.v. wel iemand die al jaren geen aanval had gehad, vergat een of een paar keer haar medicatie, en kreeg prompt weer insulten.Mama Sanneke schreef: Hopelijk blijven de aanvallen nu uit, maar de DA zegt dat het met deze medicatie geen garantie is, enkel de drempel word verhoogd om zo'n aanval te krijgen.