Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hallo!
Moderator: moderatorteam
-
ajnos
- Vaste gebruiker
hallo!
hallo!
Ik zal me even netjes voorstellen!
Ik ben Sonja, getrouwd en moeder van 4 kinderen in de leeftijden 5jr,7jr,9jr en 10jr. We hebben 12 jaar lang een boerenfoxje gehad; Patty. Helaas hebben we haar 2 weken geleden moeten laten inslapen vanwege botkanker, waardoor ze niet meer kon lopen op haar linker voorpootje en er veel pijn aan had.
Sinds ruim een week zijn we al weer trotse baasjes van een boerenfox-pup van nu 8 weken; Mazzel.
Ook thuis ben ik altijd opgegroeid met honden. We hadden thuis een zwarte bastaard...erg lief. Hij luisterde naar de naam Bobby. Bobby is al een jaar of 15 geleden overleden.
Ik hoop hier veel informatie te kunnen vergaren over het opvoeden van de pup. (tja..is al weer 12 jaar geleden dat we een toen half jaar oude pup in huis namen...uit het asiel) En ook gezellig ervarignen en nieuwtjes uitwisselen over honden!
Ik heb het forum zo is ingekeken...en het leek me erg leuk, gezellig, leerzaam enintressant!
Wil je meer over mij weten? Vraag gerust hoor! (maarniet mijn pincode! hahaha!)
Groetjes SOnja
Ik zal me even netjes voorstellen!
Ik ben Sonja, getrouwd en moeder van 4 kinderen in de leeftijden 5jr,7jr,9jr en 10jr. We hebben 12 jaar lang een boerenfoxje gehad; Patty. Helaas hebben we haar 2 weken geleden moeten laten inslapen vanwege botkanker, waardoor ze niet meer kon lopen op haar linker voorpootje en er veel pijn aan had.
Sinds ruim een week zijn we al weer trotse baasjes van een boerenfox-pup van nu 8 weken; Mazzel.
Ook thuis ben ik altijd opgegroeid met honden. We hadden thuis een zwarte bastaard...erg lief. Hij luisterde naar de naam Bobby. Bobby is al een jaar of 15 geleden overleden.
Ik hoop hier veel informatie te kunnen vergaren over het opvoeden van de pup. (tja..is al weer 12 jaar geleden dat we een toen half jaar oude pup in huis namen...uit het asiel) En ook gezellig ervarignen en nieuwtjes uitwisselen over honden!
Ik heb het forum zo is ingekeken...en het leek me erg leuk, gezellig, leerzaam enintressant!
Wil je meer over mij weten? Vraag gerust hoor! (maarniet mijn pincode! hahaha!)
Groetjes SOnja
- dusk
- Actief
-
AnitaSpike
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- plop
- Zeer actief
- Judith_Chikara
- Actief
- Contacteer:
-
AnitaSpike
- Zeer actief
- rie
- Zeer actief
- Contacteer:
Welkom en veel plezier hier 
GROETJES RIE,DJARNO EN SHINTO
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
-
pollunder
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3