Ja, nog eentje! Leuk!indiera schreef:Ja hoorrrrrrrrrrr hier ene belg en luistert naar de naam indiera

Moderator: moderatorteam
Hoi, welkom op dit forum en welkom bij de Belgische Herderclub!leengoris schreef:Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en wil mijn Tervurense herder Zoë ook effe vermelden bij de belgjes. Zoë is 4 jaar en een schat van een hond. Zij doet alles even graag, gehoorzaamheid, flybal, agility speuren en doggydance.
Meelopen met het paard als we buitenrijden vind zij de max en dan maar lekker herderen.
Gelukkig kan ik ook dialect lezen!speurneus schreef:hej suusje ik wist nie da je ok nun perke had???
leuk, ik he da ok gedaaan.
alleen mun rug von da nie goe mer. dus da was stoppe
Hehe veel plezier, ik ben net zo'n beetje klaar met die stinkzooiSisboo schreef:jaja, over 2 weekjes komt er hier een kleine zwarte bij. Als je naar de site gaat www.curlie.nl en dan klikt op Neo zie je een paar fototjes.
Heerlijk weer plas en poep ruimen,en 's nachts lekker doorslapen
Wat een lekker droppie die Neo! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! En succes alvast met het poep ruimen en nachtelijke wandelingen!Sisboo schreef:jaja, over 2 weekjes komt er hier een kleine zwarte bij. Als je naar de site gaat www.curlie.nl en dan klikt op Neo zie je een paar fototjes.
Heerlijk weer plas en poep ruimen,en 's nachts lekker doorslapen
Ziet er leuk uit, je ziet inderdaad dat hij net een wat minder spitse snuit heeft dan een herder. Ben benieuwd hoe deze combinatie is qua karakter als hij volwassen is...Diverse_reality schreef:Suzanne de Lange schreef:Qua kleur is het net een Hollander! Heb je meer foto's van deze hond
Veel mensen op straat denken idd. dat het een Hollandse Herder is, maar er zit bull mastiff doorheen.
Nog een paar foto's:
Ja, maar dan wel 2 halve!jaan schreef:Ook wij hebben een Belgische herder, namelijk een Groenendaeler. Eigenlijk is het een kruising; Groenendaler/tervueren dus we tellen voor twee!!