Ik ben Johan, 35 jaar oud en ik woon in Aartselaar , een vrij groen dorp net buiten Antwerpen.
Ik woon nog bij mijn moeder (sparen) , maar die is veel bij haar vriend. Mijn broertje die een paar straten verder woont komt elke dag langs.
Ik werk als administratief operator voor de goederentreinen van B-Cargo in de haven van Antwerpen. Echt heel tof en gevarieerd werk : de algemene administratie, treinen maken in de computer, schadegevallen behandelen, contact met de klanten, vrachtbrieven invoeren, doaunedocumenten nakijken, gevaarcodes checken, opzoeken van wagons in Belgie, fleetmanagement, op de kade en in de uitwijkbundels de wagons controleren..... het lijkt veel werk, maar dat is het niet.
Tot nu toe heb ik nog maar 1 hond gehad, een mini shi tsu. Ik heb wel veel ervaring met oppashonden (rottweiler, meerdere franse bulldogs, bearded collie).
Ik ben single en heb geen kids.
Verder ben ik al 10 jaar veggie en kook ik graag. Ik ga heel vaak naar optredens en verzamel zeldzame cd's en vooral lp's van eBay, een dure hobby.
Ik hoop in de toekomst terug honden te houden, liefst bull & terriers of grote doggen.
Shit, dit lijkt wel een datingsite.