Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb een B&T JR gehad als opvangertje. Een hoog intelligent diertje met een ontzettend lief maar vrij heftig karakter. Helaas ging dat niet met Wuilus anders had ik hem nog gehad. Bas was een superhondje waar ik meteen verliefd op was
Hey Sandra, van jou wist ik dat je 'n b&t-tje had. Is Tommie er niet meer?
ik weet nog dat je vertelde dat 't zo slecht met hem ging, maar heb later niets meer van je gehoord.
Helaas hebben tommie 11 oktober moeten laten inslapen. Zijn darmen waren zo kapot van een autoimmuunziekte (eosinofiele enteritis) Dat ze geen voedingsstoffen meer konden opnemen. Hij was dus aan het verhongeren. Ik heb toen een tijdje niet meer zo veel geInternet. Wel gelezen maar niets geschreven.
massam schreef:bestaat niet echt, is weer een modegrill.
Net zoals de rest van het ras.
ach joh verveel je je weer?
Nee hoor. Ik bedoelde het ook niet lullig maar ik snap niet zo waarom iedereen zo valt over black and tans terwijl 9 van de 10 jacks die je tegenkomt niet zuiver zijn.
omdat er fokkers zijn die erg veel moeite doen om een gezonde jack neer te zetten? het is idd al frustrerend genoeg dat er zo mee gerotzooid word, en dan ploppen er ook nog varieteiten op die kant nog wal slaan, niet alleen B & T , ook lever kleur, gewone bruine enz... die dan over de toonbank gaan als echte jack russells.. zeer exclusief en belachelijk duur... tja sorry dat ik als fokker me daar aan stoor...
Tommy heeft wel 'n speciaal plekje bij mij: hij was 't eerste b&t-tje dat ik leerde kennen!
Wat voor rasje heb je nu, Sandra?
Superlieve oogjes, dat zeker!
Die bruine in mijn onderschrift is ook een jack husseltje. Moeder is een witte jack en vader een B&T. Er waren 3 bruine en 3 B&T pupjes.
En ik moet zeggen dat Tommie bij veel mensen een grote indruk heeft achtrgelaten. Ik heb zo ontzettend veel lieve berichten en post gehad ongelofelijk.
Ik vind Lenny trouwens erg mooi. Mooi diepzwart en dan broken helemaal een hondje naar mijn hart.
hmmm, maar ik heb 'm van de markt in hamont (B).
Kan dat dan ook? Want er is nergens 'n bewijsje van aankoop ofzo....
Zou wel fijn zijn als de sluiting wel werk!