Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verrassingen
Moderator: moderatorteam
-
ramboo
- geregistreerd lid
verrassingen
hoi allemaal nou dat met de foto lukt me nog niet maar er komt een tijd dan verras ik jullie. deze dag ben ik weer verrast met een te vroege loopsigheid .in me hele carriere nog niet meegemaakt. zo in ene een maand te vroeg of zullen de honden ook een dertiende maand hebben.haha wie heeft dit ook meegemaakt en zal de volgende hond ook een maand te vroeg komen?????? 
-
Sjiel
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
ramboo
- geregistreerd lid
verrassing
oh gelukkig ik heb het in al die jaren nog nooit meegemaakt maar deze mooie meid wordt in mei 4jaar het is een sint-bernard en vanaf de eerste loopsigheid zat er keurig 6maanden tussen. ik hoop dan ook dat de volgende meid ook een maand eerder is.
-
ramboo
- geregistreerd lid
Inge O schreef:als je dat in je hele (honden)-carrière nog niet hebt meegemaakt zal die waarschijnlijk nog niet te heel erg uitgebreid zijn
. komt echt wel vaak voor hoor, ook twee maand te vroeg, en nóg meer!
thuis hadden wij ook honden dus vanaf mijn 5de jaar heb ik honden om me heen en ben nu 36jaar er loopt er hier eentje rond van bijna 16jaar maar dat is een reu je hebt gave foto's van je honden wat een dotten groetjes
-
ramboo
- geregistreerd lid
verrassing
tja inge ik heb vorig jaar een teefje in moeten laten slapen van 12jaar maar die had ik na haar keizersnee laten steriliseren en was toen 4jaar ik weet ook niet meer of zij steeds op tijd loops was en dat is deze sint-bernard wel steeds op tijd maar ik vind het niet erg hoor en ik ben blij met deze reacties want zo hoor je nog eens wat alle beste hondegroetjes